طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

این روزا هرجا میرم واسه کار، یا میگن نیرو نمیخوایم یا میگن گرفتیم یا میگن فعلا نمیخوایم یا میگن کلا نمیگیریم :|

من هم دیگه ناامید شدم و پذیرفتم که کار نیست...

تنها جایی که خیلی ازم استقبال کردن و همون اول کاری میخوان منو عضو شورا کنن و حتی قبل از اینکه ثبت نام کنم سرگروه شدم و یه روزه قراره عضویت فعال بهم بدن، بسیجه!

تو انجمن شعر و ادبمون هم خیلی تحویلم میگیرن و حرفم براشون حجته! طوری که این حجم از توجهشون کاملا به چشم بقیه میاد و اینو بهم گفتن!


رسم دنیا همینه

اونی که دلت میخواد و دنبالشی، نمیخوادت؛ ولی واسه اونی که برات مهم نیست، عزیزی...


پ.ن: در تمام عمرم هیچوقت نشد که عضو بسیج بشم. زمان دانش آموزی چند بار فرم پر کردم ولی کارت برام نیومد. تو دوران دانشجویی هم ثبت نام کردم، یه کارت دادن که هیچ ارزشی نداشت! انگار کلا قسمت نبود من بسیجی بشم :دی

الآن از طریق پایگاه اقدام کردم و بلافاصله میخوان کارت فعال بدن! بدون اینکه کارت بسیج عادی رو داشته باشم o_O

هنوز ثبت نام خودم کامل نشده مسئولیت یه حلقه رو به من دادن!

ما که این همه مدرک و گواهینامه گرفتیم، کارت بسیج فعال هم به کلکسیونمون اضافه کنیم ببینیم فرجی میشه؟! نه بابا نمیشه :))


+ عنوان: از خودم. همین الآن سرودم! خواستم دنبال یه شعر بگردم که دیدم خودم بگم راحت تره ;)


++ تاریخ رو دریابید که چه رنده :-d


ب.ن: تو فرم بسیج یه گزینه داشت که آدرس وبلاگ شخصی رو باید مینوشتیم! منم گفتم چشم همین الآن! :/

عمرا اگه آدرسمو به کسی بگم -_-

(پستم چقدر ملحقات داشت :| )

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۶ خان بلاگستان
کجاش رنده :دی
آقا یه کار بهت میگم پردرآمد پر در آمد پر در آمداااااااااااااااااااااااا
نه گواهی نامه میخواد نه چیزی دیگه ای فقط یه کاسه میخواد .
کاسه رو بردار بشین یه گوشه کنار خیابون دستت رو بگیر جلو سرماه میلیونی
جمع میکنی تضمینی فعالیت چندانی هم نداره فقط زبونت کار کنه بگو بدین در راه خدا :دییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
96/6/6 ساعت 22! به این رندی :/
عجب نامردی هستین شما!! :))))))
لابد خودتون تجربه دارین که اینقدر واردین :-d
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۸ خان بلاگستان
کار که برای خانوما زیاده این روزها هرجا فقط خانوم میخوان . و برای ما آقایون
کار نیست حالا که شما میگید من واقعا تعجب میکنم .
پاسخ:
مثلا چه کاری؟ منشی گری؟! :|
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۱ عاشق بارون ...
رسم مزخرفیه. ولی چه می‌شه کرد!...
پاسخ:
هی...
خخخ
جالبه - من معتقدم کار هست :/
پاسخ:
آره! چون تو دستت تو کاره ;)
تازه کار هم پیدا کنی کلی سرت منت بگذارن و امنیت شغلی نداشته باشی و حقوقتم ندن!!!

ای ول شاعر 😊
پاسخ:
دقیقا! دیگه چه کار کردنی؟ :/

خواهش میشود شاعر ^_^
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۴۲ علیـ ــر ضــا
😐😐😐 
چه طفل معصومی 
نگرد نیست گشتم نبود 
بیخیال فرج 😐😐 
اینقدر نشستی زیرت سبز نشده 
🤥🤥
چکار میشه کرد ! 
مغزدارم نشدیم بشیم فرار مغزها 😎
پاسخ:
:(
:|
اشکال نداره شما فرار کن ما میگیم فرار مغزی بوده :دی
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۲۲ خان بلاگستان
نوچ تکذیب می شود .

بله مگه منشی گری چشه . البته منشی گری یه نمونشه شغل برای خانوما زیاده .
پاسخ:
از ضمانتی که دادید مشخص بود این کاره اید :دی

موافق نیستم
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۴ خان بلاگستان
نخیر نمونه اش را دیده ایم :دی 

باید هم موافق نباشیدخانوما وقتی چیزی به نفعشون نباشه باهاش موافق نیستند :دی
پاسخ:
دیدن کی بود مانند تجربه داشتن؟ :))))

چرا به نفع نباشه؟ خیلیا میپسندن
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۶ خان بلاگستان
آدرس وبلاگتون ارسال شد براشون :دی 

الان دارن پست سوزان رو مطالعه می کنن :دی 
پاسخ:
:)))))))))
پست خوبیه :دی
شاعر کی بودی تو؟ ^_^

بابا خو آدرسو میدادی ملت می اومدن پست هاتو می خوندن یکم شاد میشدن چقدر تو خسیسی :|  : )))
می خوای من بدم هوم؟ 😄
پاسخ:
من متعلق به همه مردم ایرانم :دی
همین الآنشم یه ملت از پستام شادن ;)
باشه بگو :))
هعی... کار گفتی و کردی کبابم...
پاسخ:
ما سوختگان ره کاریم...! -_-
الحمدلله که هنوز دغدغه ی شغل ندارم، کاش تا زمان ما شغل ایجاد بشه:/
+ ان شاا... که گیرت بیاد:)
یاعلی
پاسخ:
لذت ببر از زندگیت :)
ایشالا
یاعلی
کار؟؟؟
چی هستتتت

این بسیج با چنگ و دندون نگهت داشتنا:))
پاسخ:
هیچی! تو خودتو درگیرش نکن :)
آره ...
رسم بی خودی رو باب کردیم!
پاسخ:
ما باب نکردیم که! :|
ارتش بیست میلیونی داشتیما
شما اومدی شد بیست میلیون و یک نفر |:

از رندی انداختینش -_-
پاسخ:
آره :)))
البته الآن میگن 70 میلیونی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">