طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پست بازرگانی!

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ

هم اکنون نیازمند آرای سبزتان هستیم

بنیاد امور بازی های خاص

شماره حساب lady-95.blog.ir

وبلاگ به رنگ آسمان

شعبه واران

:دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

کدوم مال شماس حالا؟
پاسخ:
اگه بگم که رای گیری عادلانه نمیشه!
خوش اومدین
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۷ دچــ ــــار
به دوستان گوشزد می کنم :)
پاسخ:
ممنون
خودتونم رای بدید
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۴ آقاگل ‌‌
هزارتومن میگیرم به جای خودم به شما رای میدم!
پاسخ:
:))))
چقدر قانع!
من هزار تومن بهتون میدم شما به خودتون رای بدید! ببینم اصلا میشه کسی به خودش رای بده؟ :-P
بعدم شما که رایتون رو قبلا اعلام کردین :دی
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۰ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
ظاهرا من ازهمه جا بی خبرم:(
برم ببینم چه خبره...
پاسخ:
تو پست "من یک حامی ام!" (سه پست قبل) درباره ی مسابقه گفته بودم! اما ظاهرا شما ندیدی :)
الآنم خوب موقعی خبردار شدی! برو رای بده ;)
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۲ روزهـا ..
یواشکی ی گوشه پست بنویسین کدومش مال شماس.. رای بدیم
-_-
پاسخ:
:)))
نه دیگه، اصرار نکنید! اصلا راه نداره :دی
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۱:۵۴ مهندس میم
:)
پاسخ:
شما که هم شرکت کردین و هم رای دادین :)
رقیبیم :دی
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۱:۵۵ عاشق بارون ...
عه کدوم مال تو بود؟‌ :)))
پاسخ:
همون دیگه :دی
تو هم شرکت کردی؟؟؟
اون "عاشق باران" تویی؟!!!
سلام 

بنیاد امور بازی های خاص :))))))
برای افراد خاص البته :)))
وای کلی خندیدم :دی 
شماره حساب خیلی چسبید و با حال بود :)
شعبه واران :)))
مررررررسی روله :**
با این دهان پر از آفتم و لب تبخالی کلی خندیدم :))
خنده ای که  درد رو زیاد میکنه :|:)
ولی بازم ممنونم. 


+
@
آقای دچار کامنت رای شما متاسفانه تیک خصوصی خورده لطفا بیاین و عمومیش کنین :)
ممنونم. 


پاسخ:
سلام خانم موسس :))
خوشت اومد؟؟؟ :دی
دیدی چه ابتکاری به خرج دادم؟ ;)
خواهش میکنم عزیزم، مرسی از تو که این بازی رو راه انداختی :*
خداروشکر که باعث خوشحالیت شدم :)
خنده بد هر درد بی درمان دواست!
(جوابم به تو واج آرایی حرف "خ" داشت o_O)
+
آقای دچار! خصوصی چرا؟؟ :|
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۱ لا نتوری
راستشو بگو
هر پست بازرگانی چند میگیری ؟
پاسخ:
زیاااااااد!!! :)))
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۲ ببر بنگال
:)
پاسخ:
الآن که دقت میکنم میبینم این ششمین باریه که این کامنت رو تو وبلاگم تکرار میکنید o_O
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۲:۱۰ هنوز یلدا
حدسم میگه یا 1 مال توئه یا 4 :)
پاسخ:
به زودی میفهمی ;)
۱۱ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۱ عاشق بارون ...
آره منم! :دی البته واران نوشته بود آقای عاشق باران! :دی
من "خانوم" عاشق" بارون" می باشم! :دی
پاسخ:
حدس زدم تو باشی! هرچند واران جان نوشته بود آقای عاشق باران! اما فهمیدم تویی :دی
یه آقای عاشق باران تو بلاگفا هست، میشناسیشون؟ o_O
من فکر میکردم تویی :|
@
عاشق بارون خو هعی بیا اینو اینور و اونور این همسایه اون همسایه بوگو ها :)))
بابا اشتباه کردم خو :))
به جون خودم باور کنین تقصیر پروفایل وبلاگت بهش میگن آواتار  بود :))
خیال کردم عکس یه آقاست :دی :)
بعد دقیق شدم متوجه شدم خانمه :))
من هر وقتی خواستم بیام وبتون هم باور کن فکر نمیکردم خانم باشی :))))
ولی من تو ثبت احوال آشنا دارم بیا و یه اسم برای خودت انتخاب کن مثلا فقط بارون باشه :)
هر چی به اسی جان میگم گوش نمیکنه حداقل تو بیا و گوش کن :))


+
من برم شام بخورم :)
فعلا خداحافظی 
پاسخ:
ایشون گناهی نداره، من ازش پرسیدم! آخه حدس زدم اشتباه نوشته باشی :دی
از رو آواتار نمیشه فهمید، هستن کسانی که خانمن ولی آواتارشون آقاست!
مگه آدرسشو داری؟ من ندارم آخه
عاشق بارون که خیلی اسم قشنگیه! اگه بذاره بارون ممکنه با اسم شما اشتباه بشه ;)
از ما دیگه گذشت :دی
+ چرا اینقدر دیر؟؟؟ بیشتر مراقب خودت باش دختر :(
خدافظی :)
۱۲ دی ۹۵ ، ۰۱:۴۱ عاشق بارون ...
آره اتفاقاً اون عاشق بارانِ بلاگفا رو فکر میکردم دختره بعد فهمیدم پسره. :دی مگه میشناسیش تو هم؟ :)))
نه من عاشق بارون... هستم سه تا نقطه هم داره آخرش حتماً! :دی

@واران
آوارتارم که معلومه دختره که! معلوم نیست واقعاً؟ O_o
نه اسم به این خوبی چشه. :دی من از همون اول عاشق بارون بودم خب. :دی
بعد هم خودت واران هستی از کجا معلومه که دختری؟ :دی

پاسخ:
ایشون از دوستان یکی از دوستانم هستن که من حتی یه بار بهشون گفتم که عاشق بارون دختره و ایشون گفتن نه من مطمئنم پسره! منم که آدرسی ازت نداشتم و با خودم گفتم لابد دو تا عاشق بارون داریم :)
البته با یه تفاوت جزئی تو الف و واو :دی
عاشق بارون خیلی قشنگه
واران پاسخگو باش!!

ازآخر به اول :دی 
بدلیل سوختگی شدید دستم دیگه حسش نبود زود شام بخورم.
وجدانا کل انرژیمو امروز گرفت :|:(
فکر کن صبحانه ساعت 6صبح خوردم شام 12:))

مگه چند سالته ؟
یه وبلاگ جدیدا دیدم به اسم خودت گفتم لابد خودتی ؛ )
شایدم باشی از کجا معلوم دو تا وب نزده باشی نه ؟؛ )
رو کن :)) قول میدم لوت ندم :)))


وای فکر نمیکردم دلم برای اسم قبلیم تنگ بشه :((
انصافا خیلی دلم براش تنگ شده شاید برگردم به اصلم :)
آره دارم :)
قبلن هم داشتم ولی خاموش بودم و الانم خاموش گاهی وقتا میرم :)
ولی قدیم فکر میکردم آقاست برای همین حوصله ام نمیشد روشن بشم :))
اعترافات یک عدد واران :دی ^_^

بعضی مواقع میشه فهمید ناسلامتی من عضو شناسایی بودم یه زمانی ؛ )
البته اینبار واقعا آواتارش رو درست ندیدم وگرنه میدیدم میگفتم خانمه :))

پس بگو همش زیر سر تو بود ؟؛ ))
تو باید میرفتی مدافع حرم میشدی که کلا مدافع دوستان بیان هستی :))))
مرسی که هستی اسی گیان روله :**
پاسخ:
ای بابا :(
یعنی ناهارم نخوردی؟؟
ربطی به سن نداره، الآن دیگه همه منو به همین اسم میشناسن و جا افتاده واسه همه
نه من فقط همین یه وبلاگ رو داشتم و دارم :)
اسم دیگه ای داشتی؟؟
چه اعترافات تکان دهنده ای!! :دی
:))
;)
مرسی از تو واران جانم :***
واران پاسخگو بوده ولی گویا کامنتش رو باد و بارون با هم بردند :دی :)
پاسخ:
نه نبردن :)))
@
بارون عاشق:دی

سلام خب معلوم نبود خیال کردم یه آقاست که بارونی پوشیده :دی 
روله  جان برو برو روله وقتی من واران و باران و بارون بودم تو کجا بودی گیت(دختر )
 خووو(خوب ) ؟:)))
من از 91-92نوشتم :)))
و همه منو میشناسن که من دخترم عامو :)) البته دختر که نه خانوم هستم عامووو :دی :))
تازه من تو ثبت احوال اسمم ثبت شده عامو :))))))))
اینم علامت حاکم بزرگ وارانه :دی 


+
من برم روله اسی  :))
ببخشید ...
مرسی 
چی میکشی از دست کامنتای من خدا هم صبرت بده هم یک در دنیا هم یک درآخرت بهت بده.آمین...

پاسخ:
:)))
حالا درک کردی؟؟؟ ;)
اصولا میگن یک در دنیا هزار در آخرت o_O
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۹ عاشق بارون ...
همه میدونن من خانومم فقط تو نمیدونستی واران! :دی خب منم از 91-92 مینوشتم. :دی
ببین خودش اذیت میکنه اسی. :دی
راستی من بین عکس 3 و 5 مردد بودم نگو 3 مال تو بوده! :)) خرمالوهاش چشمک میزد. :دی
پاسخ:
همه تون قدیمی هستین که! :)
:)))
آره، خب تو هم براشون چشمک میزدی ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">