طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

حالا فطریه چقدره؟؟!

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ

ماه رمضان تموم شد و عید فطر با یه بارون شدید رسید!!

دونه های بارون ریز و یخ بودن ^_^

چند ثانیه رفتم زیر بارون، خیلی باحال بود :)


بوی نم...

حس تازگی...


با این که دلم گرفت ولی

عیدتون مبارک ^_^

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

فطریه اعلام کردن ۷ ونیم گمونم
پاسخ:
عه؟؟
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۳ روزمرگی ...
عه..بارون :-))

عیدتون مبارک :)
پاسخ:
اوهوم ^_^
مرسی
عید شمام مبارک :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۵ علی گوهری
ما زمستونشم بارون نمیاد مردم این وقت سال بارون شدید دارن :/
پاسخ:
آخی...
خب زمستون باید برف بیاد :دی
البته زود تموم شد!

۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۶ بای پولار
خوش به حالتون شب عیدتون بارونی شده :)
پاسخ:
آره ^_^
مبارک :) بارونم عیدی شماست
پاسخ:
مرسی
بله ^_^
خوش اومدین :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۱ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
اخی...
پاسخ:
:)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۳ محمد حسین
تبریک میگم.
پاسخ:
متشکرم
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۳ ادریس ساتیاری
:)
فطریه کی داده کی گرفته ؟ خخخ :)
پاسخ:
همه :|
خوش اومدین :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۱ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
خیلی بده تو روزی که همه خوشحالن دلت بگیره....  :( هعی
عیدتون مبارک 
پاسخ:
:(
مرسی، عید شمام مبارک
خوش اومدین
عیدت مبارک عزیزم :)
پاسخ:
مرسییی
عید تو هم مبارک نگارم :***
سلام 
خوشا بحالتون ه شب عیدی بارون داشتین نه مثل ما که خاک نفسمون گرفت :((

+
عیدت مبارک :)
پاسخ:
سلام عزیزم
چه عجب از اینورا!!
عید تو هم مبارک :**
من کجا سر زدم که اینوری باشه یا اونوری :دی 
من اینروزها اینقدر درگیرم که نگو ولی خدایی میخونمت خاموش :)
ممنون که باران رو درک میکنی :)

پاسخ:
الهی همیشه درگیر کارای خیر باشی :)
در این صورت اشکال نداره خاموش بخونی ;)
سلام عزیزه دلم عیدت مبارک باشه
نماز و روزه هات قبول *:


پاسخ:
سلام مریمی ^_^
قربانت :)
همچنین واسه تو عزیزم :**
آدم مگه زیر بارونم دلش میگیره.
عیدتونم مبارک:)
پاسخ:
زیر بارون نه! بخاطر تموم شدن ماه رمضون...
مرسی، عید شمام مبارک :)
چه پایان خوشی
زیر بارون
عید شما هم مبارک
پاسخ:
بله :)
ممنونم، عید شمام مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">