طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

روز تو ...

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ


بی تو

روز پدر

غمبار ترین روز سال است....


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

خدا رحمتشون کنه...
پاسخ:
ممنون
برای تمامی پدرانی که الان اسیر خاکند من جمله پدر شما فاتحه مع الصلوات ...
خدا باباتون بیامرزه ...
میدونم الان چی میکشی اما قولمون که یادت نرفته ؟
هوم؟
خدا صبرتون بده...
امشب منم هوای دل تو رو  دارم برای دختر دایی هام اونقدر غمگبن هستم که اصلا 
حسش نبود به بابام تبریک بگم...
بعد از فوت مامانم ، داییم برام همه زندگیم بود هر چی میشد میگفتم داییم .
خدا داییم  رو حفظ کنه...
درد دل میکردم با داییم درد دل میکردم ...
میرفتم سر خاک  مامان ، داییم میبردمون...
وقتی بعد مامان  دایی هم ما رو تنها گذاشت و رفت انگاری دوباره مامانم فوت کرد ...
خدا تمام اسیران خاک رو بیامرزه...

+
ایشالا سایه مادرتون سر بچه هاش و شما مستدام بمونه...آمین

پاسخ:
ممنونم عزیزم
راستش یه کوچولو داشت یادم میرفت!
خدا دایی و مادر تو رو هم بیامرزه
ایشالا سایه ی پدر رو سرت پایدار باشه
آمین
خدا رحمتشون کنه
مطمئن باش روحشون همین الان کنارتونه :)
پاسخ:
ممنون
:(
روزشون مبارک.....
پاسخ:
مرسی
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۶ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خدارحمتشون کنه.
پاسخ:
تشکر
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۲ ماهی سیاه کوچولو
آخ غصه تونو نمیتونم درک کنم
روحشون شاد باد
پاسخ:
:'(
سپاس
درد مشترک داریم :///
پاسخ:
عزیزم :(
خدا بیامرزدشون...
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
خدا رفتگان شما رو هم مورد رحمتش قرار بده
خدا رحمتشان کند...
پاسخ:
سپاسگزارم...
بی تو؟

ایا روح به این بزرگیرا نمیبینید که میگید بی تو
تنها برای یک جسم

نگاهشون کنید و بهشون با گشاده رویی تبریک بگید
روزشون مبارک
پاسخ:
:(
:)
خدا رحمتشون کنه...

  امسال واسه من از همه سالها سخت تربود
نکه بگم قبلا خیلی راحت بود اما امسال این مرد گنده همش چشاش بارونی بود
اخه تولدم و روز پدر باهم بود
خودمم از شهرمون دورم نشد برم دیدن بابا:(
اعتکاف هم که کلا حالمو دگرگون کرد
خیلی سخته جای خالی پدرو با هیچ چیزی نمیشه پر کرد
راستی یادت باشه هروقت یاد بابا افتادی واسه بابا حسین منم فاتحه بخونی
منم همیشه به یاد پدرگرامیتون هستم و اگه لایق باشم فاتحه میخونم
همینجوریشم امروز خیلی دلم گرفته بود راستش اومدم یکم متن های شیرین شمارو بخونم یکم حالم عوض بشه
اما حالا نه به خاطر دل خودم که به خاطر دل شا غمگینم
امیدوارم همه باباهای اسمونی جاشون بهتراز ماها باشه
پاسخ:
متشکرم
:(
تولدتون مبارک
همین که براشون فاتحه بخونید و خیرات بدید بهشون میرسه
اعتکاف بودید؟ خوشا به سعادتتون...
چشم
ممنون از لطفتون
ببخشید ناراحتتون کردم
مرسی از همدردیتون
آمین...
مرسی عالی بود
پاسخ:
:)
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">