طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پیغام شبانه

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

الآن پسردایی بزرگه پیام داد که اگه بیداری داداش کوچیکم و بفرستم بیاد چند تا عکس برات بفرسته که بدی به داداش کوچیکت!

گفتم باشه!

بعد از چند دقیقه پسردایی کوچیکه زنگ زد که بیا پای پنجره بلوتوثت و روشن کن چند تا عکس برات بفرستم!!

گفتم الآن تو زیر پنجره مونی؟؟ حالا چرا از پنجره؟؟ میام جلوی در!!

رفتم در و باز کردم دیدم پسردایی کوچیکه داره از سرما میلرزه! فکش کاملا رو ویبره بود طفلی نمیتونست حرف بزنه!! عکسا رو برام ریخت

هرچی گفتم بیا تو حداقل یه کم گرم شی بعد برو گفت نه! گفتم پس مراقب باش، به شوخی گفت بیا منو برسون :دی

خندیدم و گفتم رسیدی خونه تک بزن

یه مدت گذشت خبری ازش نشد

یه تک به گوشیش زدم سریع زنگ زد

گفت: من رسیدم خونه خیالت راحت باشه!

گفتم: خسته نباشی پس چرا تک نزدی؟

گفت: یادم رفت :دی


+میگما چقدر من از بقیه عقبم! تلگرامم خوب چیزیه ها :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۰ سرباز جامانده
:| هیچ شبکه ی اجتماعی ای نداشتین؟!!! این بنده خدا گناه داشت تو این سرما منم هروقت هرکی بهم میگه رسیدی خونه خبر بده یا یادم میره یا خوشم نمیاد ازاین کار
پاسخ:
من ندارم :دی
چرا خوشت نمیاد؟ خب حتما نگرانت بوده که گفته خبر بده
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۶ سرباز جامانده
:| یکیش لازمه واس این وقتا عاخه چ نگرانی ای؟شهر ب اندازه کافی امن هست.منم ک بچه کوچولو نیستم اون رمز مال عهد دقیانوسه مادر.رمزا هی عوض میشن.مال این یکی 14 سال پیشه
پاسخ:
آره دیگه دارم به ضرورتش پی میبرم!
:)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۶ روزمرگی ...
زور پسردایی بزرگه به پسردایی کوچیکه چربیده هاا :))
طفلی کوچیکه :/ :)

خوبه.. اگه غرق نشیم توش! :)
پاسخ:
آره واقعا :/
منم از ترس غرق شدنه که میترسم ازش
نه نداشتن ش خوبه و نه معتاد شدن بهش :)
تلگرام فایده ش رو زمان امتحانات بهم نشون داد جایی که همکلاسی ها سوال های امتحانی سال پیش رو به اشتراک می گذاشتند.
پاسخ:
آره خب آدم باید از هرچیزی درست استفاده کنه
اعتیادی شده این دنیای مجازی مردمانمونو
اما خوبم هست در عین حال :/
پاسخ:
اگه درست استفاده بشه خیلی هم خوبه

سلامممممممممممممم خوبی ؟

یعنی عکساتون مهم تر از جون پسر دایی کوچکه بود ؟ نوچ نوچ :)))))))



+

الان تو رسیدی خونه ؟ حالت خوبه ؟:دییی

( آیکن نیشخند از اینجا تا خود شهرتون :)))))))))))))


پاسخ:
سلااااااام روله :)
مرسی تو چطوری؟
همین و بگو! مگه روز و گرفتن؟
من که خونه ام! تو کجایی؟؟ :دی
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۸ روزمرگی ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کوچیکا واقعا مظلوم * ***** واقع میشن اینجور موقع ها ;(
:)))

خب شنا کردن یاد بگیرین.. :-)
پاسخ:
آره واقعا، البته گاهی کوچیک و بزرگ هم نداره!
شنا؟؟ از کجا فهمیدین؟؟؟!!!!!

برای پیام دادن و شارژ مصرف نکردن خوبه کارتو راه می اندازه تلگرام ولی

من یکی بشخصه  بدلیل حجم پیامها چه از نوع کاری چه خونوادگی چه دوستانه و ... گاهی وقتا دوست دارم از روی صفحه رادارم محوش کنم حتی :)))))))))))))))

ولی چون الان کارمون تو تلگرام هستش! بخاطر کارمون حتی نمیتونم از گروه مون خارج بشم :((

چون بمحض اینکه از گروه کاری تلگرام ها نه خود کارم خارج بشی صدتا حرف پشتش درمیاد ( چرا این رفت! ایشون رفت پس ما هم بریم و ... )

چندین بار خواستم از گروه تلگرام  کارم خارج بشم ولی  بچه های بالا نذاشتن :دی

خداوکیلی همین دیشب خواستم با اجازه ریس گروه خارج بشم به من زنگ زد گفت یهو نزنه بسرت کلی هم تحویلمم گرفت که بزار دستتو بگیرم :دی

بی تو هرگز :دی


پاسخ:
آدم و خیلی درگیر میکنه
آره الآن گروهای کاری هم هستن که آدم مجبوره توشون عضو باشه
بابا پرطرفدار :))
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۲۹ محمد فائزی فرد
چه پسر دایی نازی. :)
پاسخ:
کوچیکه دیگه؟؟ ;)
پیوست به پست قبل
تلگرام نصب نکن
صرفا یه پیشنهاد
حس تنهااااایت به اوووج میرسه
هرچقدرم که گروه عضو باشی و پی ام بیاد
ولی باز تو اوج تنهایی میبینی ان بودن دوستایی که روزهاست خبری ازشون نی
په همون نصب نکن
حداقل با خودت میگی اگه داشتم اوووف میترکوندن
!
الکی مثلا ما از اون مخاطب بترکوناییم:دی

اخ که کی بشه سازمان حمایت از اطفال بیگناه تو وپسر داییتو ببره اردوگاه کار اجباری هر هر بهتون بخندیم
:/

شادزی
پاسخ:

آره واقعا راست میگی ...

 

چنین سازمانی داریم؟؟ بعد اونوقت اطفال بیگناه و میبرن برای کار اجباری؟؟ پس دیگه چه حمایتی؟؟ میخندی به ما؟؟

از بس شاد زیستی از بدبختی دیگران هم شاد میشی :/

بنده خدا توی چه شرایطی عکسا رو ریخته..خوبه قندیل نبسته :))))

اره تلگرام واسه اینجور وقتا خیلی خوبه :))
پاسخ:

بدجوری میلرزید، فکش تو کنترلش نبود

اوهوم :)

:))
پاسخ:

:))

دقیقا میخواستم همین بگم
تکنولوژی هاییراحت تر از بلوتوٍ اومده ها
مث تلگرام
خخخخخ
وشی نخریدین؟
پاسخ:

کی غلطای تایپی شما درست میشه؟

وشی؟؟ 0_o نه هنوز :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">