طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

به این باور رسیدم

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ق.ظ

یه دروغگو تا همیشه دروغگو میمونه

یه بد ذات تا ابد بد ذاته

امکان داره که یه آدم خوب، بد بشه

اما یه آدم بد، خوب نمیشه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۸)

۱۰ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۵ روزمرگی ...
موافقم
شیشه سالم امکان داره ترک بخوره و بشکنه..
اما شیشه خرد شده.. خیلی سخته که مثل روز اولش شه!
پاسخ:

همینطوره

وقتی خدا خودش میگه
صدبار گر توبه شکستی باز آی...

ما چه کاره ایم که بگیم نمیشه..چرا همیشه راه بازگشت بازه
پاسخ:
فقط در یه صورت تغییر ممکنه، اونم وقتیه که خود طرف بخواد که عوض بشه
منم واقعا قبول دارم این حرفو
پاسخ:
اوهوم
طعم خلاف اینقدر چیرین هست که به راحتی نشه دست ازش شست
ولی همیشه و همیشه انسان های خاص بوده اند که تمام معادلات رو به هم زده اند.
باور عمومی خوبی است :))
پاسخ:

منظورت شیرینه دیگه؟ ;)

خب در هر موردی استثناء وجود داره

کلا بعضی ها بی شعور ذاتین اینا هیچ درمانی براشون وجود نداره :دی 

والا... 
پاسخ:
کاملا درسته
فکر می کنم روی این حرف.
پاسخ:

خوبه!

۱۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۴ سرباز جامانده
آدم بد ذات درست نمیشه ولی آدم با ذات خوب و راه اشتباه درست میشه
پاسخ:

بله، خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

۱۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۸ هنوز یلدا
ولی من مثال نقض دیدم....بدبین نباش اسی جانم...
پاسخ:

خیلی اندک هست، واسه همین به چشم نمیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">