طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نظر شما چیه؟

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ق.ظ

چند سال پیش در یک مراسم عروسی بودم که داماد بعد از رقص دونفره اش با عروس، دست عروس را بوسید. فردی که کنارم نشسته بود قیافه اش را درهم برد و گفت: اَه دستش رو بوسید!

آنچنان این اَه را با غلظت ادا کرد که انگار کسی درمقابلش به ظرف غذایش تف انداخته باشد!

دوستم تعریف می‌کرد که روز عروسیشان، عکاس به داماد ژستی پیشنهاد داده که داماد در حال بوسیدن دست عروس است. شوهر دوستم گفته بوده: من زانو بزنم جلوت و دستت رو ببوسم؟ و مخالفت کرده است. دوستم اینها را که می‌گفت کلی افتخار می‌کرد به اینکه شوهرش اهل این رفتارها نیست. در واقع با همسرش موافق بود که مرد نباید دست زنش را ببوسد!

هدفم از نوشتن پست قبل این بود که بازخورد شما را درمورد بوسیدن دست  معشوق بدانم که ظاهراً موافق بودید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۸)

به نظرم قانون و چهارچوب و باید و نباید و بد و خوبی نیست.. هرکس هرجور دوست داره..‌

پاسخ:
خوش اومدین :)
۰۳ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۳۹ مترسک ‌‌‌‌‌

واقعاً نمی‌فهمم آدمایی که این قدر مرزبندیای الکی دارن و برای عشق احترام قائل نیستن...

پاسخ:
برای نظر همدیگه هم احترام قائل نیستن
۰۳ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۵۲ کافه ذهن ☕☕

به نظرم هرکس طرز فکر خودش را دارد که معمولا نه غلط است نه درست فقط متفاوت است.

پاسخ:
هر کس به شیوه خودش عاشقی می‌کنه

الان یه مسئله‌ای برام پیش اومد!

یکی دست یکی دیگه رو بوسیده، خب؟ به ما چه؟! :|

پاسخ:
:)))
خیلی خوب بود!

به نظرم کاملا شخصیه این چیزا و بعضیا دوست دارن و بعضیا نه.بعدم مراسم عروسی و کاراش معمولا بدین شکله که زوج تک تک کارایی که اونروز میخوان انجام بدن رو با هم هماهنگ میکنن. مثلا ما حتی نحوه دادن شاباش رو هم باهم هماهنگ کرده بودیم . 

پاسخ:
فکر می‌کردم باید سورپرایز طور باشه! :)

به نام خدا

نظری ندارم

و من الله توفیق

پاسخ:
بَه ببین کی اینجاست!
مرسی از نظری که ندارین! :))

شما لطف دارید:)

پاسخ:
خوش برگشتید :)

بنظر من هر زوجی محبت رو به طریق خودشون ابراز میکنن ولی این رو از من داشته باش که معجزه عشق رخدادهای غیرقابل پیش‌بینی خوشمزه ای رو تو زندگی جاری میسازه.!

پاسخ:
همینطوره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">