طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۰ ق.ظ

یه خانمی به محل کارم مراجعه کرده بود که یه لباس ساده اداری با رنگ تیره پوشیده بود. به نظر میومد سنش چهل و خرده ای باشه. دفعه بعد که دیدمش، لباسای رنگ روشن و شاد پوشیده بود و کلی به خودش رسیده بود. با دیدنش خیلی تعجب کردم چون با این ظاهر حداقل ۱۰ سال جوانتر به نظر می‌رسید و من به این نتیجه رسیدم که درمورد سنش اشتباه کرده بودم.

چند وقت بعد یه خانم دیگه به محل کارم اومد که لباسای ساده تیره و چادر داشت. بهش میخورد سی و خرده ای سن داشته باشه. ایشون هم دفعه بعد با ظاهری متفاوت یعنی بدون چادر و با لباسای روشن و سر و وضع آراسته به محل کارم اومد و من واقعا از دیدنش یکه خوردم. چرا که حالا به زور، بیست ساله نشون میداد و من تو ذهنم از خودم می‌پرسیدم واقعا چرا فکر کردم بالای سی ساله؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۹)

۰۱ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۴۲ محسن رحمانی

سلام از روی لباس و ضاهر نمیشه سن رو حدس زد فقط میشه حدودشو حدس زد.

پاسخ:
سلام
۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۱ عاشق بارون... ⠀

اینکه دفعه‌ی دوم که دیدی‌شون شناختی‌شون برام قابل توجه‌تره! :دی

پاسخ:
قابل تشخیص بودن ;)
۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۱۴ مترسک ‌‌‌‌‌

سن و سال که خوبه، خیلیا از روی ظاهر و طرز لباس پوشیدنم فکر می‌کنن من مهندسم در حالی که حقوق‌دانم! :))

پاسخ:
یعنی کلاه ایمنی میذارید؟ :دی
۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۱۱ مترسک ‌‌‌‌‌

تی‌شرت می‌پوشم با شلوار جین و موی دم اسبی و ریش پرپشت و ساعت اپل واچ که یه تلفیق عجیبی از هنر و مهندسی توش نهفته و هیچ ربطی به حقوقی‌جماعت نداره! D:

پاسخ:
نمیدونم چرا تی‌شرت صورتی اومد تو ذهنم! و موی دم اسبی آخرین چیزی بود که می‌شد درمورد شما تصور کنم!
البته من که از این توصیفات نشانه ای از مهندسی پیدا نکردم. لااقل یه عینک می‌زدید :دی
۰۱ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۴۴ بهارنارنج :)

😒🙄 بنظرم سن حدس نزن😅😅

پاسخ:
حدس زدن من سالمه! اونا گزینه انحرافی بودن :)))
۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۱۷ مترسک ‌‌‌‌‌

یه بار برخورد کنی خودتم یهو میگی سلام مهندس! :))

پاسخ:
میگما مهندس نظرت چیه کت و شلوار بپوشی و یه کیف به دست بگیری؟ ;)
۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۵۵ شارمین امیریان

سلام.

من همیشه فکر میکردم مترسک دختره! 😉

 

 

یه جاهایی انقد تیپ خانومانه میزنم که حداقل اندازه سن واقعیم به نظر بیام؛ ولی باز حداقل ۵_۶ سال کوچیکتر تخمین میزنن. تازه اگه مدرک تحصیلیم رو نمیدونستن شاید کمترم تخمین میزدن 🙄

پاسخ:
سلام
آقا نه دیگه تا این حد! :)))

بیبی فیسی خوب است و دردسرهایی هم دارد 😉
۰۲ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۳۷ مترسک ‌‌‌‌‌

اتفاقاً همیشه یه کیف همراهمه که لپتاپم توشه :))

پاسخ:
کامنت بالایی رو بخونید :))
۰۳ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۲۵ مترسک ‌‌‌‌‌

یعنی دختری‌ام که عاشق «دخترک» شدم؟ =)) هم‌جنس‌گرا نبودیم که به لطف دوستان شدیم! :)) مردم از خنده خب! :)) D:

دم همگی گرم :))

پاسخ:
:)))

دم شما بیشتر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">