طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مهربونیت قشنگه!

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ق.ظ

گفتم می‌خوام امسال جشن تولد بگیرم. گفت اینجوری همه مجبورن کادو بیارن و من موافق نیستم. گفتم چه اشکالی داره خب بیارن، ما هم تولدشون بهشون کادو می‌دیم. اگه بخاطر کادو بخوایم خودمون رو محدود کنیم که دیگه نباید هیچ کاری بکنیم! عروسی نگیرم که کادو نیارن، بچه دار نشم که کادو نیارن، خونه نخرم که کادو نیارن و الی آخر.

تو دین ما توصیه شده به هم هدیه بدید که محبت رو در دل می‌رویانه. وقتی با هدیه دادن و هدیه گرفتن میشه کلی حس خوب رو تجربه کرد و انتقال داد، چرا خودمون رو از این کار قشنگ و پسندیده محروم کنیم؟

مناسبت ها بهانه ای هستن برای ابراز مهربونی و محبت. از هر مناسبتی باید برای توزیع مهربونی استفاده کرد. مثلا همین روزِ دختر که بعضی‌ها درمقابلش گارد دارن؛ یکی از اقوام برای اولین بار این روز رو بهم تبریک گفت و غافلگیرم کرد. همکار سابقم برام پیام تبریک فرستاد و کلی خوشحال شدم از اینکه هنوز به یادمه. دوستای وبلاگیم تبریک گفتن و کلی ذوق زده شدم.

وقتی میتونیم به این زیبایی همدیگه رو خوشحال کنیم دیگه توجیه و تفسیر چرا؟

واران و مسافر و عاشق بارون، واقعا ممنونم از محبت و مهربونیتون. مرسی که هستین :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۵)

عاغااا ما یاد یه آهنگ افتادیم نمیدونیم عنوان چه ربطی بهش داااره ولی خلاصه عنوان الان تو ذهنمون مووووزووونه --___--

پاسخ:
ما هم نمی‌دونیم عاغا :دی
۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۰:۲۶ بانوچـه ⠀

کادو دادن اصلا بد نیست و خیلی هم رسم پسندیده و قشنگیه.

 

منتها چیزی که سختش می‌کنه و باعث می‌شه بعضیا ازش فرار کنن، اینه که متاسفانه به چشم و هم چشمی و تجمل گرایی آلوده شده و این کار رو سخت میکنه

پاسخ:
بله همینطوره
۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۳:۰۷ عاشق بارون... ⠀

می‌دونی اسی بسکه آدما دیگه با چیزای کوچیک خوشحال نمی‌شن و به قول شازده کوچولو همش دنبال اعداد و ارقامن.

اینکه واسه تولد کسی یه شاخه گل ببرن! یه چیز کوچیک! انگار بده زشته! باید حتماً یه مبلغ درست و حسابی بذارن توی پاکتی که روش عکس یه دسته گلِ رز داره و بدن به طرف تا کادو حساب بشه. و حساب کتاب کنن برای کادو دادن و گرفتن.

مثلاً از خوبی‌های این دنیای مجازی همینه که با یه 💐 و یه کامنت هم می‌شه خوشحال شد! :) ما هنوز خوشحالی‌های کوچیک‌مون رو داریم! :)

پاسخ:
همه چیز از وقتی شروع شد که ما بزرگ شدیم...
ولی واقعا پول هدیه مناسبی نیست به نظرم. پول به عنوان عیدی خیلی میچسبه، و برای کادوی عروسی خوبه. اما واسه تولد ترجیح من اینه که یه چیزی بخریم تا موندگار بشه و تو خاطر بمونه. انتخاب پول ساده ترین راهه که از فکر «چی بخرم» راحت شیم، اما تاثیرگذاریش (به شخصه برای من) کمتر از وسیله است.
با خوشحالی های کوچیک موافقم :)

اینایی که میگی درسته ولی گاهی باید زاویه دوربین رو چرخوند.گاهی هدیه دادن برای بعضی ها مصادف با به زحمت انداختنشونه. برای مثال خود من میخواستم برای یکی از مناسبتامون جشن بگیرم بعد هرچی بالا پایین کردم دیدم برای بعضی مهمونامون سخته هدیه دادن و توو تنگنا قرار میگیرن بخوان هدیه بدن یعنی شاید براشون سخت باشه حتی صد تومنم دادن و برای همون نگرفتم.

پاسخ:
چون سطح هدیه دادن ها بالا رفته و اگه یه هدیه کوچیک باشه زشته.
زندگی رو به خودمون سخت کردیم

خواهش میکنم

ممنونم از خودت 🙏

 

 

+

ببخش من بخاطر حالم نتوستم همه پست رو بخونم ولی خط آخر رو خوندم بر

خودم وظیفه دونستم بیام ازت تشکر کنم.

ممنونم

 

 

 

پاسخ:
ممنون از تو عزیزم

تسلیت میگم واران جان :(
خدا دخترعموت رو بیامرزه و به شما صبر بده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">