طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

زندگی با کرونا

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۷ ق.ظ

۱- گفت: این دستکش رو برای چی دستت می‌کنی و باهاش آلودگی رو از اینور به اونور منتقل میکنی؟

وقتی رفت دستکشم رو درآوردم.

دوباره که من رو دید، درحال جابجا کردن وسایل بودم.

گفت: الآن که باید دستکش دستت باشه نیست!

گفتم: خب الکل میزنم.

قبل از رفتنش گفت: ناخناتو چیکار کردی؟

با تعجب گفتم: ناخنام؟!

گفت: کندیشون؟

یه نگاه به دستام انداختم و به این فکر کردم مگه تا حالا چند بار من رو دیده که ناخنام تو ذهنش مونده؟ تو این مدت هم که در اکثر مواقع دستکش دستم بوده! و الان تا چه حد دقت کرده که متوجه کوتاه شدن ناخنام شده؟!

گفتم: بخاطر رعایت بهداشت و اینکه این روزا زیاد باید دستامونو بشوریم کوتاه کردم که دست و پا گیر نباشن.

گفت: خوب کاری کردی.

 

۲- حدود پنج متر دورتر از مرد مسن ایستاده بود و گفت: اگه می‌بینید من فاصله گرفتم واسه اینه که میترسم ناقل باشم.

و من به این فکر کردم که چرا این فاصله رو با من و بقیه حفظ نمیکنه؟

 

۳- گفت: حالم بد شده بود و علائم رو داشتم، تا اینکه مشخص شد عفونت روده گرفتم.

مخاطبش گفت: خب خدا رو شکر!

به جایی رسیدیم که بابت عفونت روده گرفتن یکی ابراز خرسندی کنیم...

 

۴- این روزها از بس با ماسک دیدمش قیافش رو یادم رفته! گاهی که ماسکش رو میزنه کنار تعجب میکنم، انگار یه چیزی سر جای خودش نیست. هی با خودم میگم چرا اینقدر عوض شده؟ یعنی قبلاً هم همین شکلی بوده و من یادم رفته یا واقعا چهرش تغییر کرده؟!

و به این فکر میکنم که ممکنه دیگران هم چهره من رو فراموش کنن!

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۹/۰۲/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۴)

مگه زندگی هم واسمون گذاشته این کرونایی بوقق !!

 

 

 

+

من قیافه ات یادم رفته :دی

بیا عکستو  نشونم بده که یادم بیاد روله ؛)

 

 

++

۴ هیچی سر جای خودش نیست :'((

با این کرونای بوققققققققق :'((

 

 

۳ ببخش خنده ام گرفت اولش بعد گفتم واقعا همینه ':(((

خنده ی من از گریه تلخ تر است اصلا ':(

۲ چون میگه شما لابد نمیگیرین یا اینکه خیلی باهاتون راحتره و یا کلا عادی گرفته برای شماها

 

 

۱

تو ذهنم بود چی بگم ولی این کرونا از یادم برد فکر کنم باید از اول مینوشتم یک دو سه چهار :دی 😐

 

 

سلام خوبی خوشی ؟

اسی دلم برات تنگ شده جدی انگار صد ساله ندیدمت 😭😭

البته ندیدمت ها :|:)

ولی واقعا دلم برات تنگ شده بود ':((

مامان خوبن ایشالا ؟

سلام منو بهشون برسونید 💚

 

پاسخ:
:)

۲ همینطوره

سلام عزیزم
مرسی تو چطوری؟
منم دلتنگت بودم :)
ممنونم خدارو شکر
خانمیتو میرسونم :*

من امروز به شهر خودمون برگشتم تقریبا هیچکس تا صدامو نشنید نتونست تشخیص بده منم :)

 

پ.ن: دسکش کلا خاصیت به خصوصی برا استفاده ی عمومی نداره. مدام با آب و صابون دستارو بشورین بهتره کلا. ماسک هم روش صحیح استفاده متناسب با نوعش رو سرچ کنین که خدایی ناکرده خودش موجب انتقال آلودگی نشه :)

پاسخ:
...

ممنونم از توصیه تون :)

کی بشه ببینیم تموم شده این ماسک و دستکش پوشیدنا :|

پاسخ:
انشاءالله به زودی

سلام 

آخه ملخ ترس داره؟با پا بکوب توکلش له میشه . 

رمز پست بالا به ما تعلق میگیرد؟

پاسخ:
سلام
اون پست خصوصیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">