طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

و با یک گل بهار شد

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۶ ب.ظ

صبح که شد، بهار به خانه‌مان آمده بود

 

میهمان تصویری شماره ۱۴ هستن ایشون :)

چند روز پیش که برف باریده بود، (اولین برف بهاریِ!سال جدید را می‌گویم) برای اولین بار غنچه داد و حالا گل کرده.

 

+ از مزایای خانه نشینی و قرنطینه، بارش نبوغ و هنر و این صحبت‌ها می‌باشد:

 

نان روغنیِ شیرینِ محلی هستن که برای اولین بار با مادرجان پختیم.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۵)

سلام 

 

گل خیلی خوبه.

 

تو کوزست؟

 

نان روغنی محلی باید خوشمزه باشه مال کدوم شهره؟

پاسخ:
سلام
:)

بله

شهر خودمون :دی

خوب الان من درست کردم پرسیدن مال کدوم شهره بگم شهر اسی ؟ :دی

پاسخ:
آباریکلا! همینه :دی
شما درست کن شهرش پیشکش :)))

ووویییی دستور دقیق لطفا من عاشق نون روغنی م

ولی همسایه ها درست می کنن بیشتر ^_^

پاسخ:
ما هم همیشه همسایه ها برامون میاوردن. امسال دیدیم کسی نیاورد خودمون دست به کار شدیم :دی
به خمیرِ نون، تخم مرغ و زردچوبه اضافه میکنیم (ما به دو چونه خمیر نونوایی، یه تخم مرغ زدیم) خمیر رو ورز میدیم و چونه میگیریم. بعد چونه رو باز میکنیم و تو روغن داغ سرخ میکنیم. دو طرفش که طلایی شد از روغن بیرون میاریم و روش شکر و دارچین میپاشیم :)

وای بوی خوشش تا اینجا اومد

اصن یه حالی شدم که مپرس 😋

پاسخ:
:))))
درستش کن خانم هنرمند ;)
۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۳۳ عاشق بارون... ⠀

ای جانم! ^_^ من از راه دور ذوقیدم کلی! :)

 

اسی دست به کار شد. :)

باز خوبه ازینا یه بار دوستم تو دانشگاه آورد خوردم! :دی

پاسخ:
گوگولیه ^_^

خدای را شکر ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">