طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از همین چندگانه ها

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

۱) یه آقایی دوازده روز پیش اومده بود محل کارم. دستکش و ماسک هم داشت. امروز باخبر شدم فوت کرده. بر اثر کرونا.

حالا نمیدونم اون روز که دیدمش کرونا داشته یا بعدش مبتلا شده

 

۲) به رئیسم میگم: تا کی باید بیایم سرکار؟

میگه: اگه تا ۲۸ اسفند بیای خوبه

میگم: ۲۹ که تعطیله! یعنی کلا تا آخر باید بیایم؟

میگه: عه ۲۹ تعطیله؟ خب تا همون ۲۸ بیای خوبه

:|

 

۳) هر روز با نگرانی میرم سرکار، امروز نگرانیم بیشتر بود بخاطر چهارشنبه سوری. اما خدارو شکر تو خیابون آتیش روشن نکرده بودن. شاید علتش حضور پلیس بود، هرچند پلیسا همه سالها بودن.

ولی ترقه هاشون به راه بود. کرونا هم نمیتونه جلوی اینا رو بگیره

 

۴) توی تلویزیون داشتن شیرینی خونگی درست میکردن. اینقدر هوس کردم که داشتم پس می‌افتادم! توی اینترنت سرچ کردم تا دستور پخت یه شیرینی که موادش رو توی خونه داشته باشیم پیدا کنم. نتیجه این شد:

 

شیرینی سیب هستن ^_^

با اینکه ظاهرش خوب نشد اما بسیوووور خووووشمزه شد 😋

نریختن شیر و بیکینگ پودر و پودر قند هم که کاملا بی‌اهمیت بود -_-

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۶)

چقدر هوس برانگیز *_*

پاسخ:
واقعاً؟! مرسی :))
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۰۷:۰۹ سید مقدام حیدری

سلام علیکم
ما وظیفه داریم بهداشت را رعایت کنیم، ولی آخرش مرگ دست خداست. اگر قرار باشد بمیریم با تصادف یا سکته یا اسباب دیگر می‌میریم. و اگر هنوز از عمر ما باقی باشد زنده خواهیم ماند. ما وظیفه‌ای جز رعایت دو سه تا نکته بهداشتی که از دست ما بر می‌آید نداریم. باقی‌اش دست خداست.  

پاسخ:
سلام
همینطوره
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۵۳ آقای مهربان

سلام

با آرد خالی درست کردی پس ؟ :دی

پاسخ:
سلام
نه! :)))))

سلام

پس دقیقا چی توش ریخته بودی؟ یه کم آرد و سیب و شکر؟:||

پاسخ:
سلام
به اضافه تخم مرغ و دارچین و وانیل ;)
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۵۸ عاشق بارون... ⠀

طرفای ما که همچین فرقی با سال‌های دیگه نداشت و حتی امشب هم پنجشنبه سوری ادامه داشت. :/

اسی دوباره دست به کار شد. :)) دلم خواست نصفه شبی. :))

پاسخ:
هنوز مونده! لحظه سال تحویل :/
چه کنیم دیگه :دی  وقتی شکم بر اَسی غلبه می‌کند :)))
درست کن خیلی راحته :)

سلام اومدم که بگم پیشاپیش سال نوشما مبارک ایشالله سال بعد برات پر از برکت و سلامتی و خوشبختی باشه و هی بیشتر از این شیرینی ها بپزی دل من آب بشه

پاسخ:
سلام
ممنونم ^_^
پیشاپیش سال نو شمام مبارک
منم همه این قشنگیا رو برات آرزو میکنم :)
جدی دلت آب شد؟! فکرشو نمی‌کردم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">