طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تو با تموم قلب من نیومده یکی شدی

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ب.ظ

۱) یه خواستگاری داشتم که به نظر خیلی باادب میومد. از اونا که خیلی حرمت نگهمیدارن. وقتی بهش جواب رد دادم عکسای پروفایلش غمگین و پر از اشک و آه شد. عذاب وجدان گرفته بودم. تا اینکه یه مدت گذشت و دیدم پروفایلش پر شد از متنهای بی ادبی و فحش! با خودم گفتم خوب شد ردش کردم چقدر بی ادبه! واقعا نمیشه آدما رو راحت شناخت.

 

۲) اینکه ندیده و نشناخته صرفا بخاطر محل زندگی یه نفر بهش برچسب بزنن خیلی بی انصافیه. دلیل نمیشه چون یه شهر به یه خصلتی شهره شده، همه اهل اون شهر هم اون خصلت رو داشته باشن. وقتی هم بابت برچسبی که بهت خورده ناراحت میشی متهمت میکنن به بی اعصابی!

 

۳) آقایون! اگه واسه خواستگاری یه واسطه میفرستید، دقت کنید چه کسی رو به عنوان معرف خودتون تعیین میکنید. چون هر رفتاری که اون فرد داشته باشه، طرف مقابل از چشم شما میبینه. هر برخوردی داشته باشه به شما نسبت داده میشه. با خودشون میگن وقتی چنین آدمی داره اون پسر رو تایید می‌کنه پس معلومه اون پسر هم مثل همین آدمه!

و اینکه حتما اون واسطه از شما اطلاعات جامعی داشته باشه تا بتونه درست و کامل معرفیتون کنه. نه اینکه هر سوالی ازش می‌پرسن بگه نمیدونم!

 

۴) دلم تنگ است

برای کسی که نیست

برای آنکه هنوز ندیدمش

برای او که نمیدانم کیست

 

عنوان: دیگه باید چیکار کنم واسه به دست آوردنت؟

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۲۸ محسن رحمانی

سلام عه عاشق شدید یا مزدوج؟

 

شیرینی که کرونا اومده نمیشه پس بی زحمت پولشو بهم بدید شماره حساب میفرستم :دی

 

پاسخ:
با دقت نمی‌خونید همین میشه دیگه
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۳۸ محسن رحمانی

با دقت خوندم اتفاقا .

گفتیم شاید عاشق شدید .

پاسخ:
آره :|

اول گفتم لابد مزدوج شدی بقول جناب رحمانی 

وقتی عنوان رو خوندم :))

 

پس من واسطه خوبی بودم واسه ازدواج داداشان گرامی و خانم هاشون :دی

(البته اینطور بنظر میرسه )

 

سلام 

هر چی خیره برات پیش بیاد ایشالا 

ولی میتونی هر خواستگاری میاد صداش رو تجزیه و تحلیل کنی ها :))

یا حالا صدا رو خودت تجزیه تحلیل کن یا صدا رو بفرست برای من کمکت کنم :)))) 

 

 

۴

منم :دی 

 

پاسخ:
الهی خوشبخت باشن
سلام
ممنون. انشاءالله برای تو هم همینطور
:)

صبر و تحمل هم حدی داره! :/

ببین یه جورایی با مورد سومت مخالفم. چون از نظز من معرف ربطی نداره واقعا به خود خواستگار یا عروس. من خودمم خیلی وقتا مثلا یکیو دوست دارم به اون یکی معرفی کنم ولی اصلا دلیل بر این نیست که مثلا من اون پسریه که دارم معرفی میکنم مثلا برای دوستم قبولش داشته باشم، نه حتی ممکنه اخلاقا و رفتاراشم رو مخم باشه اما چون حس کردم به دوستم میخوره دارم معرفی میکنم. کلا حساب معرف جداست. نباید به واسطه معرف از طرفت شناخت پیدا کنی. حتی دو تا داداشم یکی نیستن چه برسه معرف و خواستگار. سعی کن به معرف کاری نداشته باشی و خودت از طرف شناخت پیدا کنی.

چندروز پیش یکی از بچه های بلاگ خبرایی بود براش بهم گفت همه ش با خودم میگم به خاطر دعاهای بیست و دو بوده. ببین من که دعاهام قابل نیست ولی باور کن هربار بخوام دوستامو دعا کنم از ته دلم همتونو دعا میکنم مخصوصا برای ازدواج هاتون مثلا همین امروز بعد نماز صبح بود دونه دونه اسم های مسخره ی وبلاگیتونو:دی میگفتم و برای شوهر کردناتون دعا میکردم‌ . دیگه امیدوارم خدا روی منو زمین نندازه و همتونو خودم شوهر بدم توو سال جدید:دی

پاسخ:
منم معتقدم هیچ دو نفری مثل هم نیستن حتی دوقلوها
اما نمیشه گفت که نقش معرف تو ایجاد تصویر ذهنی طرف مقابل بی تاثیره

من کیف میکنم از دیدن خوشبختیت

۴- بیا دیگه اه خستم کردی

آخرش میرم خانم خونه یکی دیگه میشم حسرتم رو دلت می مونه هااااااا

😌😏

پاسخ:
والا
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۰۰ Mohsen Farajollahi シ

احسان خواجه امیری :)) با اینکه زیاد گوش نکردم ولی آهنگ خیلی خوبی هستش! در مورد این داستان و قضایا هم فقط میتونم بگم ان شاء الله عاقبت بخیر بشین.

پاسخ:
چه عجب بعد از یک سال و ده ماه پیداتون شد!
آره قشنگه
ممنونم. همچنین شما
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۳ Mohsen Farajollahi シ

عه؟ یعنی اینقدر زمان بود کامنت نداده بودم؟ :/ عجیبه... بعضا اینجا میومدم و پست ها رو میخوندم ولی نمیدونم چرا نظر نمیدادم. در هر حال :) خیلی خوشحال شدم و شرمنده بابت نظر ندادن. ان شاء الله همیشه سلامت و شاد باشین!

پاسخ:
بلی
دشمنتون شرمنده
تشکر و متقابلاً شما نیز :)
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۶ آقای مهربان

سلام 


+ آیینه شو جمال پری طلعتان طلب

جاروب کن خانه و پس میمان طلب

پاسخ:
سلام
:)
میهمان دیگه؟
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۰۲:۲۷ در مسیر شدن

هم با تو موافقم هم با بیست و دوم فوریه.

واران یه چی گفت راجع به تجزیه و تحلیل صدا. که نگرفتم. اگه توضیح بدی مرسی میشم برات :)

پاسخ:
یه مسابقه ای بود که توش فایل صوتی میفرستادیم و من و واران صدای شرکت کننده ها رو تجزیه و تحلیل میکردیم
مرسی شدی برام؟ ;)

یه همکار دارم الهه ادب و تربیت و نزاکت و ما از اون خانواده هاش نیستیم :دی

اما فقط کافیه عصبانیش کنی تا چشماشو ببنده و دهنشو باز کنه :/

آدم ها رو باید موقع عصبانیت شناخت.

آدمها رو باید تو نظرات مخالف شناخت.

پاسخ:
دقیقا در زمان عصبانیت آدما حرفایی میزنن که تو دلشونه و بخاطر رودربایستی نگفته بودن.
یه نفر بود تو عصبانیت هر چی تو دلش بود می‌گفت و بعدش میزد زیرش و می‌گفت اون موقع عصبانی بودم خواستم حرصت بدم! اما من میگفتم تو عصبانیته که آدما بی ملاحظه حرفاشونو میزنن. وقتی دعوا نیست و همه چی گل و بلبله طبیعیه که حرفای خوب زده بشه! واسه همین حرفای خوبش رو جدی نمیگرفتم و حرف واقعی دلش رو از دعوا میفهمیدم

1 : نظر خاصی در موردش ندارم

 

2: نمیتونم درباره اش نظری بدم

 

3: نظر دارم درموردش اما چون خاص نیست نگم بهتره

 

4: حالا که در مورد قبلی ها نظری ندادم شاید اگر اینو نظر بدم بقیه موارد دلخور بشن پس هیچی دیگه

 

5 : از اون عکسا که آدرسش را میکوبونی روشون نداری :))

پاسخ:
:))))))))))))

درکل مرسی از نظراتی که ندادین :دی

5: دارم اتفاقا. اما چون پست شلوغ میشد موکولش کردم به پست های بعدی :))

من دارم زور می‌زنم یه وصلت سر بدم دعا کن موفق شم :))

پاسخ:
جدی؟ خیلی هم عالی!
انشاءالله که خیره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">