طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از «هوا چطوره» تا «مخاطب خاص»

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱ ب.ظ

۱) فکر کنم امروز آسمون شهر ما مصاحبه کاری داشت! ازش پرسیده بودن چه توانایی هایی داری؟ و آسمون در جواب: ابری شد، بارونی شد، تگرگ ریخت، رعد و برق زد، برفی شد، باد زد، و در آخر هم آفتابی شد. همش هم طی سه چهار ساعت اتفاق افتاد! 

 

۲) تو این شرایط که خیلی جاها تعطیله و از رفت و آمدهای غیرضروری باید خودداری بشه و باید تو خونه موند، چه کسی رو دیدید که یهویی و سرزده بره مهمونی؟ اون هم وسط بارون! اون هم ساعت ۹ شب! اگه شما ندیدید من دیشب تو خونه‌مون دیدم -_-

 

۳) داشتم از خودپرداز پول میگرفتم، بعد که کارم تموم شد کارتم رو به اندازه یه میلیمتر داده بیرون و میگه کارت رو بردار! هر کاری کردم نتونستم با دستکش بگیرمش. دستکشم رو درآوردم و کارت رو کشیدم اما مگه خودپرداز ول میکرد؟! آنچنان محکم کارت رو چسبیده بود که انگار دلش نمیومد پسش بده! هی من بکش هی اون بکش! آخرش ناخنم شکست تا تونستم کارتم رو بگیرم! :|

 

۴) مخاطب خاص این روزهای من شده وزارت بهداشت! که مدام بهم پیام میده، که به شدت نگران حالمه...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۶)

۰۷ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۳۶ آقای مهربان

سلام

به به، به این مهمونا و مهمونیا :)

پاسخ:
سلام
جدی که نمی‌گید؟!

۴

منم همینطور :|:))

 

از بس نگرانه ؛ مخاطب مون :دی

 

 

ما هر شب میبینیم بجز امشب ؛  البته دم ظهر دیدم :))

 

سلام 

الان حالت خوبه؟

با دستکش کارای بانکی رو انجام دادی؟

کارتت رو ضدعفونی با الکل کردی؟

 

 

مواظب خودت و خانوادهات  باش .

در پناه ایزد منان 

 

 

 

+

بدی خوبی هم از من دیدی حلالمون کن‌💙

 

پاسخ:
:))

سلام
ممنونم
نه ضدعفونی نکردم

تو هم مراقب باش
الهی همه در پناه خدا باشیم
+
چی میگی دختر؟ تو منو حلال کن

۴ یه جوریم پیاما رو بین اهل منزل تقسیم کرده که سهم من بیشتره و به خانواده گفتم با اینکه تند تند دستامو میشورم ولی این وزارت بهداشت دست از سر من بر نمیداره و خیلی حواسش بم هست --___-- 

پاسخ:
علاقه است دیگه :دی
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۱۱ عاشق بارون... ⠀

1. خیلی اتفاق باحالیه! :)) 

2. اصلاً ایرانی‌ها شگفت‌انگیزن.

3. خوبه قورتش نداد. :دی

4. آخ گفتی! :دی اینقدر که این چند روزه وزارت بهداشت بهم پیام داد تو کل سال اینقدر پیام نمی‌اومد برام! :))

پاسخ:
اوهوم :)

مشکوک میزنی دختر! ;)
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۳۷ محسن رحمانی

سلام و عرض ادب .

 

مخاطب خاص همست :دی

 

تا شما باشی ناخوناتو بگیری نذارید بشه اندازه بیل :/

 

:دی

پاسخ:
سلام

مثل اینکه تجربه‌اش رو دارید :پی
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۴ دچارِ فیش‌نگار

1/اینجا هم دقیقا همینجوری شد :) فقط تگرگشو ندیدم من

 

2/ لابد کار مهمی داشتن

 

3/ خیلی خندیدیم :))) سریه سر آدم میذاره گاهی/ دیدم که میگم

پاسخ:
چه جالب

مهم؟ :/

آزار داره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">