طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مهمانی در حیاط

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ق.ظ

امروز صبح که بیدار شدم دیدم یه عالمه برف اومده. کلی ذوق کردم. هنوز هم داره می‌باره ^_^

داشتم موبایلم رو چک میکردم که یه صداهای عجیبی از بیرون بلند شد. فکر کردم کسی داره برف پشت بومش رو پارو میکنه. پاشدم رفتم پرده پشت شیشه رو کنار زدم و دیدم نه! صدای پارو نیست! صدای پرواز یه عالمه گنجشکه که اومدن تو حیاطمون به دنبال غذا :)

خواستم ازشون عکس بگیرم ولی فرار کردن. پشت شیشه کمین کردم تا بیان، اما نیومدن. من هم منصرف شدم و رفتم کنار تا با آرامش غذاشون رو بخورن.

 

این عکسیه که بعد از فرارشون تونستم از چندتاشون بگیرم:

 

 

 

رد پای گنجشکا ^_^

 

 

ب.ن: این هم آفتاب بعد از برف:

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۱۴ محسن رحمانی

سلام 

 

ظهرتون بخیر 

چه خوب.

پاسخ:
سلام
ظهر شمام بخیر
 :)
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۱۵ محسن رحمانی

این چی هست ؟ عکس دوم 

پاسخ:
میخواین این کامنت رو ویرایش کنید؟ :دی
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۲۶ محسن رحمانی

عکس سوم :دی

پاسخ:
داربست درخت انگور

عزیزم:)

پاسخ:
^__^
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۳۶ دچارِ فیش‌نگار

سلام بر آسی مهماندار

پاسخ:
سلام بر دچار فیش‌نگار
قافیه اش هم جور شد :دی

اما من اَسی هستم. نه آسی!
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۴۱ دچارِ فیش‌نگار

هومکلاروعمدیگذاشتم:)

پاسخ:
فاصله ها رو هم عمدی نذاشتین؟ :))
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۵۳ دچارِ فیش‌نگار

یس :))

پاسخ:
انگلیسی حرف زدنتون هم عمدیه لابد
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۵۶ دچارِ فیش‌نگار

:)))) خب بالاخره سالی یه بار میام اینجا(روسیه) باید بجا ایامی که نبودم حرص بدم دیگه

پاسخ:
ولی زبان روسیه انگلیسی نیست :دی
خب بیشتر تشریف بیارید که مجبور به حرص دادن نباشید :))
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۱۲ دچارِ فیش‌نگار

نمیشه راه دوره و بلیط گرون یا گران

پاسخ:
پس همینجا بمونید :)))
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۱۹ دچارِ فیش‌نگار

اونم نمیشه :))

پاسخ:
چرا؟ o_O
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۲۱ دچارِ فیش‌نگار

بچه هام توو خونه منتظرمن آخه

پاسخ:
با بچه ها تشریف بیارید
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۲۳ دچارِ فیش‌نگار

:))) مرسی بذار پول جمع کنیم که بتونیم اونجا خونه بخریم

روسیه قیمتا چطوره ؟

پاسخ:
عالی!
تازه اینجا هر چی بیشتر بچه دار بشید جایزه میگیرید
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۲۵ دچارِ فیش‌نگار

ایول :)

پاسخ:
:دی
۰۵ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۰۳ صائم رضائی

سلام وبلاگ قشنگه اگه میشه به وبلاگ منم سر بزن دنبالت اگه میشه منو دنبال کن

http://boom-improveing.blog.ir/

پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">