طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دلم میخواد تافت بزنمش همینجوری بمونه

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۴۳ ب.ظ

همین لحظه را که نشسته ام کنار بخاری و دارم صبحانه (شاید هم ناهار) می‌خورم و آهنگ بهار دلنشین استاد بنان پخش می‌شود و منظره روبرویم حیاطی است که با آغوش باز، پذیرای بارش نرم و مداوم برف است.

و مادری که از بیرون آمده و تا مرا دیده گفته من هم گرسنه ام، و آمده کنارم تا احتمالا ساعت دهی بخورد.

دقیقا همین لحظه را می‌گویم...

 

 

+ با لمس قاشقش گفتم: اینقدر دستت حرارت داره که قاشقت داغ شده! حالا قاشق منو ببین چه سرده!

قاشقم را گرفت و در مشتش نگه‌داشت

گفتم: داری قاشقمو برام گرم میکنی؟! عاشقتم که :))

 

++ گفت: لقمه نونت رو تموم کن

گفتم: چاییم تموم شده دیگه نمی‌خورم

گفت: خب برات چایی میارم

گفتم: نه فنجونم بزرگ بود دیگه نمی‌خوام

با دستش به اندازه یک بند انگشت نشان داد و گفت: یه کوچولو چایی بیارم نونت هم تموم بشه

خندیدم و گفتم: عشق منی تو مامان جونم ^_^

 

ماشاءالله لا حول و لا قوة الا بالله

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۶)

۲۹ دی ۹۸ ، ۱۳:۴۶ محبوبه شب

خدا حفظشون کنه :***

پاسخ:
ممنونم محبوبه جانم :**
۲۹ دی ۹۸ ، ۱۵:۱۶ در مسیر شدن

میخوای مادر رو تافت بزنی همینجوری بمونه؟ :)

پاسخ:
نه، اون لحظه رو :)

ماچ بر این

نه

بر همه مامانا

تافت بر کله خره ما که جفتک میزنیم گاهن 

پاسخ:
به به ببین کی بعد از یه سال و سه ماه اومده اینجا! ^_^
:))
۲۹ دی ۹۸ ، ۲۱:۲۸ محسن رحمانی

سلام چه عجب شما پیداتون شد:دی

خدا برای هم حفظتون کنه.

مادرا فرشتن.

خدا همه مادرا رو حفظ کنه.

پاسخ:
سلام :))
متشکرم
همینطوره
آمین

خدا مادرت و مادرهامون رو حفظ کنه عزیزم، و مادرهایی که به رحمت خدا رفتن رو هم بیامرزه 

اخر چایی رو خوردی؟

پاسخ:
الهی آمین
نه :))
تولدت خیلی مبارکه دختر ^_^

:))

 

ممنونم عزیزم :*

پاسخ:
:***
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">