طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تلویزیون روی شبکه خبر متوقف شده بود.

یه نوار مشکی گوشه تصویر به چشم میخورد.

با تعجب گفتم: کی مرده؟

در جواب شنیدم «شهیدشون کردن»

صفحه نمایش پشت سر گوینده خبر، تصویر سپهبد سلیمانی رو نشون میداد.

نمی‌خواستم باور کنم!

با صدای بلندتر پرسیدم: کیا رو؟!

جوابی نیومد.

به چهره هاشون زل زدم. نگاهشون به من نبود. التماس توی چشمام رو ندیدن.

دوباره چشم دوختم به صفحه تلویزیون.

با وحشت گفتم: سردار سلیمانی؟؟!!

و باز هم جوابی نشنیدم...

حس کردم دیگه بی پشت و پناه شدم

انگار پدری از دست رفته باشه...

 

 

شهد شیرین شهادت گوارای وجودت باد ژنرال سلیمانی

برای رفتن زود بود حاج قاسم...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۷)

هنوز توی سایت های خبری میگردم

شاید خبر جدید باشه حاکی از اینکه سردار سلیمانی شهید نشده :(

 

نمیخام شهادتش را باور کنم

پاسخ:
:(((

همیشه در قلبمان میمانی سردار دلها

پاسخ:
⁦:-(⁩
۱۷ دی ۹۸ ، ۱۳:۴۵ آقای مـــن

به یک بلاگر گفتم کاش چیزی درباره سردا مینوشتی

پاسخ داد : نمیشناختمشون

این جوابش بیشتر داغونم کرد تا ننوشتنش

...

ساده ترین و معمول ترینش این بود که داعش را تمام دنیا مخصوصا ایرانی ها میشناسن

و کسی که اونا را تارو مار کرد این سردار شهید بود

چطوریه که یه عده میگن نمیشناسم؟؟؟!!!!!!

پاسخ:
من از دیروز یه مطلبی دیدم که تا الآن دلمو آتیش زده!
۱۷ دی ۹۸ ، ۲۲:۵۹ محمد حسین

داغ سنگینی بود خیلی دلم شکست... خیلی... ://

 

پاسخ:
بله خیلی زیاد...

ممنونم که کامنت گذاشتید. واقعا خوشحال شدم

انقدر ناراحت بودم و دلم اتیش گرفته بود که تا نرفتم کرمان تشیعشون اروم نگرفتم:(
حتی با وجود 14 ساعت تو ماشین نشستن و 6 ساعت له شدن بین جمعیت و 4 ساعت راه رفتن مداوم و بلافاصله 14 ساعت دوباره تو ماشین نشستن:/

پاسخ:
چه خوب که رفتین :)
خوش اومدین

جیف همچین ابر مردی حیییییف

پاسخ:
واقعا حیف...
خوش اومدین
۱۲ آذر ۹۹ ، ۰۳:۴۳ سامان توحیدی

شب به شب قوچی ازین دهکده کم خواهد شد

ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد!!!

#شهید_حاج_قاسم_سلیمانی

#شهید_محسن_فخری_زاده

#ریش_قشنگ

جناب_ظخیم

پاسخ:
خوش اومدین
درستش «ضخیم» نیست؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">