طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

طی یک تماس مشکوک+بعدا نوشت

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۳ ب.ظ

زنگ زده خیلی بی مقدمه میگه: فردا صبح بیداری؟

میگم: نه!

میگه: کارت چیه؟

میگم: کاری ندارم!

میگه: پس چرا میگم بیکاری میگی نه؟

میگم: فکر کردم پرسیدی بیداری گفتم نه!

میگه: بیدار باش کارت دارم!

میخندم.

میگه: آماده باشی ها باید بریم یه جایی!

میگم: حالا رسیدی خونه پیام بده بهت زنگ بزنم

میگه: باشه

و خداحافظی میکنه.

یعنی چیکار داره و کجا قراره بریم؟!

 

 

ب.ن: کنسل شد :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۵)

نمیدونیم والا

پاسخ:
به به از این طرفا
۲۲ آذر ۹۸ ، ۱۸:۵۱ صخره نورد

میخواد سورپرایزتون کنه!

پاسخ:
خدا از زبونت بشنوه :))
۲۲ آذر ۹۸ ، ۱۹:۰۹ محبوبه شب

کی؟؟؟ 😶

پاسخ:
سوال به جایی بود!
۲۲ آذر ۹۸ ، ۲۰:۱۲ محسن رحمانی

خوب بستگی داره که طرف کی باشه .

پاسخ:
به نکته خوبی اشاره کردین!

خیلیُم عجیب :|

پاسخ:
اوهوم o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">