طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اغثنی یا غیاث المستغیثین

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۵ ب.ظ

یه زمانی (گمونم دبیرستانی بودم) یه جایی (گمونم زیارتگاه بود، شایدم یه مراسم مذهبی) یکی بهم گفت اینجا حاجتت رو از خدا بخواه (شایدم گفت نماز حاجت بخون). گفتم حاجت؟ من که حاجتی ندارم! گفت مگه میشه هیچ حاجتی نداشته باشی؟! با خودم فکر کردم و دیدم واقعا هیچی از خدا نمیخوام.

تو اون برهه از زندگیم هیچ خواسته ای نداشتم.

ولی حالا به نقطه ای از زندگی رسیدم که نمیدونم واسه کدوم یکی از حاجتام دست به دعا بشم!

الهی خدا حاجت دل همه (مخصوصا شما) رو بده...

آمین

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۴)

۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۲ میرزا مهدی

آمین

پاسخ:
:)

داره می‌ده ولی کم کم، خدایااا شکررررررت

عاشقتممممم خداجونمممم

پاسخ:
خداروشکر :)

حاجت روا بشین الهی... :)

پاسخ:
همچنین
ممنونم :)
۰۴ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۴ بانوچـه ⠀

یه زمانی منم حاجتی نداشتم و همیشه حاجتم مربوط به بقیه بود.

حتی الان هم که خیلی حاجت دارم نمی‌دونم چرا بیشتر تمرکزم رو روی حاجت بقیه می‌ذارم.

پاسخ:
میگن واسه دیگران دعا کنید مستجاب میشه، به همون خاطر هست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">