طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مثلا قرار بود روی همدیگه رو کم کنیم! :دی

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

با پسرخاله کل انداخته بودم سر بازی! میگفت من و پسردایی همه رو میبریم. گفتم اگه من و پسردایی باهم تیم بشیم از تو و پسردایی قوی تر میشیم. گفت ما حتی از تو و داداشت هم میبریم! گفتم من بهت رحم کردم که اسم داداشمو نیاوردم! حالا که خودت خواستی پس مسابقه میدیم ببینیم کیا قوی ترن!


فکر میکنید چی شد؟

آخرش من و پسرخاله باهم گروه شدیم و از داداش و پسردایی بردیم! =))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۳)

چطوری اونوقت؟؟؟ : )))))))
پاسخ:
درکمال ناباوری ;)
۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۵ صبورا کرمی🦄
😁
پاسخ:
😆
چه وضعی :)
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">