طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نا آشپز ترسوی مسرور

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴ ق.ظ

یک: از تو اتاق شنیدم که داشت به مامانم میگفت: بچه تر که بودم منتظر بودم اسی بزرگ بشه و غذاهای ایتالیایی و مدرن بپزه و من بخورم. آخه تو و مامان قدیمی هستین و غذاهاتون هم قدیمیه. ولی اسی بچه است و میتونه غذاهای جدید یاد بگیره. اما نمیدونستم وقتی اسی بزرگ شد خودش منتظره یکی دیگه براش غذا بپزه!



دو: برنامه شبام اینه که تو تاریکی، گوشی دستم بگیرم و بعد از یه مدت کوتاه با شنیدن یه صدای وحشتناک بیخ گوشم از جام بپرم و داییم بگه نترس نترس! و پاشم چراغ رو روشن کنم و داییم با مگس کش اون موجود رو که جذب نور گوشیم شده، از اتاق بیرون کنه


سه: رفته بودیم گلزار شهدا. تولد یکی از شهیدا بود.



 تو همه تولدها باید کادو بدی. ولی تو تولد این شهید، خانوادش اینا رو هدیه دادن:


اون جیب لباس درواقع یه جانماز حاوی مهره، داخل اون کیف گردنی آیه و ان یکاد هست، پیکسل و دعا و شکلات هم که مشخصه.

اون کاغذهای لوله ای هم سخن شهدا و زندگی نامه شهیده

+ نمیدونستم بعد از خوندن فاتحه، باید به خانواده شهید چی بگم! بگم خدابیامرزه؟ الهی بهشتی باشه؟ خب اینا که بدیهیه! تا اینکه از یه دانا شنیدم که گفت: ان شاءالله هم سفره ارباب بشه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۴)

۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۹ محبوبه شب
رزق معنوی که میگن همینه ها
نظر کرده بودی عشقم
همینطوری الکی اونجا نبودی
اینکه دعوت شدی به جشن تولدشون
اینا همه برکاتی ست که از جانب شهید به آبجی گلم داده شده : )

+ما رو هم اونجا دعا کردی؟
پاسخ:
الهی لطف خدا شامل حال همه بشه
دلم تنگ مشهده، میری حرم دعا کن طلبیده بشم
+ من همیشه واسه همه دعا میکنم
۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۶ صبورا کرمی🦄
چه جنله قشنگی گفته :)
پاسخ:
خیلی...
۱۴ تیر ۹۸ ، ۲۲:۳۵ یک خواننده
از شهدا چی نصیب آدم میشه؟؟
یه سجاده و یه مهر نماز
خب به چه دردی میخوره؟؟

اگر شهدا خیلی بخشنده هستن بگو از خدا بخان دعاهات مستجاب بشه

پاسخ:
شهدا بدهکار ما نیستن! این ماییم که مدیون شهداییم!
۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۵ یک خواننده
ای بابا
کامنت منو که جواب ندادین :)))
پاسخ:
جواب داده شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">