طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از طرف یک دختر زیبا

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ب.ظ

تو محله مون یه دختر نوزده ساله هست که از نظر ذهنی یه مقدار مشکل داره و الآن کلاس نهمه. تازگیا با من آشنا شده و من رو دوست خودش میدونه.

امروز که دیدمش یه نامه بهم داد. گفتم برام نامه نوشتی؟ خندید و از خجالت صورتش رو پوشوند.


این پاکتشه که کلی چسب کاریش کرده بود:


توی پاکت دو تا نامه گذاشته بود:

اون شکل دورش قلبه


اینم نامه دومش:

اون شکلات هم تو پاکت بود

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۷)

۰۴ تیر ۹۸ ، ۲۲:۱۴ محسن رحمانی
چه خوب.

ان شاالله مشکلش برطرف بشه وسلامتیشو به دست بیاره.
پاسخ:
الهی همه سلامت باشن
سندروم داون نه؟عقب مونده ذهنی؟بین دو تا چشم هاشون صاف و فاصله چشم ها بیشتره...بهش بگو دوستش نیستی اگه نمی تونی بگی دست کم نزدیکش نشو..هم اون اذیت میشه هم خودت..اونا از نظر عاطفی خیلی حساس هستن
پاسخ:
نه سندروم داون نیست
ظاهرش کاملا طبیعیه. فقط یه کم شیرین عقله
سعیم اینه بهم وابسته نشه
عزیزممم
چقدر خوبه:))
خیلی ذوق کردم
پاسخ:
منم همین طور :)
۰۴ تیر ۹۸ ، ۲۳:۵۶ صخره نورد
معلومه بهش محبت کردید که انقدر عاشقتون. خدا حفظش کنه :)
پاسخ:
یه کوچولو
آمین
۰۵ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۲ بهارنارنج :)
ناراحت میشم میبینمشون
پاسخ:
خیلی معصومن
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۷ بهارنارنج :)
آره ولی گناه دارن تو این دنیای بیرحم
پاسخ:
...
خوش ب حالتون.. =)
این بچه ها همونقدر ک زود صمیمی میشن همونقدرم زود دلشون میشکنه.. حواستون بهش باشه..

شماره خونه تونم خواسته! :))
پاسخ:
:)
آره موقعیت حساسیه

خیلی مصره! شماره خونه دوستمو پیدا کرده و روزی صد بار زنگ میزنه اونجا و شماره ما رو ازشون میخواد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">