طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

برو تاکسی سوار شو

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

تو تاکسی بودیم. راننده از توی آینه به نفر عقبی گفت:

شما هم شهدا پیاده میشید؟

نفر جلویی جواب داد:

نه! شهدا پیاده میشم

:)))



عنوان: یه شعر بود که تو بچگی میخوندیم. ادامه شعرش این بود:

اگه تاکسی گرونه

اتوبوس یک قرونه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۵)

مامان جون سوارم کن سوار تاکسیم کن اگه تاکسی گرونه اوتوبوس یه قرونه.
یادش بخیر.سپاس.
پاسخ:
شما متفاوت با ما میخوندین

سپاس از شما
۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۱۵ صبورا کرمی🦄
😁😂
پاسخ:
😆
۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۵۰ ام اسی خوشبخت
نشنیده بودم, البته معمولا شعرهای بچگونه شهر به شهر متفاوته خصوصا اگه زبان محلی متفاوت باشه.
پاسخ:
:)
این شعر فارسیه
۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۳۵ ام اسی خوشبخت
این شعر که فارسیه, دلیل اینکه چرا من نشنیدم رو گفتم که چون زبان محلی متفاوتی داشتیم شعرهای متفاوتی هم میخوندیم تو بچگی.
پاسخ:
آهان از اون لحاظ :)
مگه شما چطوری میخونیدش؟
پاسخ:
اولش رو یادم نیست
بعدش اینجوری بود:
برو تاکسی سوار شو
اگه تاکسی گرونه
اتوبوس یک قرونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">