طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چی صدا کنم تو رو؟ بگو چی صدات کنم؟ + بعدا نوشت

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ب.ظ

بیاین یه بازی کنیم:

1- تا به حال با چه کلماتی خطاب شدید که خیلی خوشتون اومده؟

(اگه خواستید بگید خطاب کننده چه کسی بوده)


2- دوست دارید با چه کلماتی خطاب بشید؟

(اگه خواستید بگید توسط چه کسی)



ب.ن: خب حالا جوابهای خودم:

1- بابا توسط عمو و برادر و مادرم

مامان یا مامانی توسط پدر و عمو و پسرعموم

دتر (دختر به زبان مازندرانی)


2- این که "دخترم" صدام کنن

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۲۶ ابوصامد رضوان
آقای علم و صنعت
و
 
قالتاق
پاسخ:
چه جالب :)))))

خوش اومدین
بعد از هفت ماه روشن شدین!
عروسک خوشگلم 
گویندشم جناب همسر:دی
کلا وقتی عروسک میگه منو زخمی میکنه:دی

ولی در کل من کلمه ی خانوم یا خانومم رو خیلی دوست دارم:دی
پاسخ:
به به! و به به :)))
حالا فعلا خوابم میاد عصر میام میگم:دی
پاسخ:
O_o
دوست دارم بابام جلوی دوماد دوم مون همیشه خدا منو حاج خانوم صدا بزنه :)))
فقط این در مورد پدرم و اونم جلوی دوماد دوم مون صدق میکنه نه دوستان و دیگر اعضای فامیل :)

بقیه جواب فعلا بماند برای بعد :)
بعد کی هست خدا داند ؟!:))


سلام 



پاسخ:
عجب :))

بعد احتمالا پیش نمیاد :دی

سلام :)
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۴۳ ام اسی خوشبخت
1- اسم خودم, توسط همه
2- اسم خودم, توسط همه , حالا هر کی خیلی احساس صمیمیت کرد میتونه یه میم مالکیت هم بزاره آخرش :))
پاسخ:
صدا زدن اسم خیلی خوبه :)
اسمم!

اسمم..:)
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
تو بیان اسم واران و یا باران صدام بزنن و تو دنیای واقعیم اسمم رو :)


الان حالم خوب بود گفتم بیام بگم :)
عصر زیاد خوب نبودم :) و حوصله ی فکر کردن و نوشتن نداشتم :|:)





پاسخ:
ممنون که گفتی و خوبه که خوبی :)
اسمم
پاسخ:
:)
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۱۷ ابوصامد رضوان
نه من هستم
ولی فقط می خونم

سرم شلوغه

وقت کنم پیام هم می دم
پاسخ:
پس خواننده خاموشید
وقتی طرف مقابلم حس می کن خیلی باهام صمیمیه یا خیلی دوستم داره و اسمم مخفف صدا می کنه. جواب هردو سوال بود
پاسخ:
بعضی اسما مخففشون قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">