طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سیزده به ددر

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ

از صبح بیدارمون کردن که بریم سیزده به در، ولی همچنان تو خونه ایم :|


+ سیزده به در نرفتن تو هیچ دردی از سیل زده ها دوا نمیکنه! خیلی میخوای همدردی کنی کمک رسان باش :/

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۶)

۱۳ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۳۱ ♕αяαмεsн♕ ...
اره قبول دارم ....باید کمک کرد اینکه نریم بیرون فرقی نداره بحال اونا 
پاسخ:
بله
کوکی اسمارتیزی درست کردم بجات یه دونه از اون سوخته هاشو میخورم ؛)
پاسخ:
:|
آخه چراااااااا؟؟؟؟؟؟ :/
خوب اگه میگفتن ظهر میریم شما تازه این موقع از خواب بیدار میشدید تا حاظر بشدید شب بود صبح بیدارتون کردن که حداقل عصر برسن:دی
پاسخ:
خیییییلی بوووووووق!!!!!

حاضر! بشید!
18 :دی
ددر؟ :)
پاسخ:
بلی :)
متوجه نشدم.
پاسخ:
اولی فحش بود!
دومی هم نمره املاتون :دی
چی آخه چراااااااااااا؟؟؟؟؟؟ -_-
پاسخ:
چرا سوخته هه؟ چرا نسوخته هه نه؟ :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">