طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چه سیلی تو کوچه روانه!

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ب.ظ

دراز کشیده بودم که با زیاد شدن صدای بارون از خواب پریدم!

از پریشب یه ریز داره بارون میاد ولی الآن یهو شدید شد! میگم شدید یعنی شدید ها! انگار دوش حمام رو تا آخرین درجش با شدت باز کرده باشی! انگار از آسمون داره سیل میاد!! نمونش رو حتی تو بارونای مصنوعی فیلما هم ندیده بودم!

همین الآن برق قطع شد

خدایا به خیر بگذرون...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

ای بابا :( انشاالله که خیره و خبری نیست... 
پاسخ:
انشاءالله...
یه سوال؟؟
دوش آبگرم یا آب سرد ؟؟؟ !!!!
پاسخ:
😒
شیرازو که سیل برد خدا نکنه دیگه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
پاسخ:
خدا نکنه یا خدا کنه؟
نباشیم یا باشیم؟
الان خوبید؟
پاسخ:
بله
بند اومد
خوش اومدین
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۵۱ ♕αяαмεsн♕ ...
اهل کجایین ؟
پاسخ:
این دقیقا همون سواله که تو اولین کامنتت پرسیدی ;)
خدا کنه دیگه شاهدش نباشیم اشتباه تایپی شده بود. شیرازیه دیگه:دی
پاسخ:
الهی آمین
پس شما شیرازی هستین!
نه من شیرازی نیستم .شما شیرازی هستید؟
پاسخ:
خیر :|
پس منظورتون چی بود که گفتین شیرازیه دیگه؟
شمارو گفتم دیگه .
پاسخ:
:/
حالا چرا کج شدید؟
پاسخ:
:))
چون هذیون میگید :دی
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۰۱ ♕αяαмεsн♕ ...
وای یا حضرت فیل میگم الزامیر گرفتما 😩😩😩
پاسخ:
:)))
پیش میاد دیگه :دی
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۳۷ ام اسی خوشبخت
خب خداروشکر که بخیر گذشته.
پاسخ:
خداروشکر
:/
پاسخ:
چرا کج شدین؟ :-d
۰۸ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۰۲ آشنای بی نشان
برای شادی روح آن تازه درگذشته بخوانیم من یقرا فاتحه مع الصلوات
پاسخ:
رحم الله...!
ما که زنده ایم! شما چطور؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">