طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مکزیکی

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ب.ظ

اینم از اولین ذرت مکزیکی دستپخت اسی ^_^



از آنجا که هوس کرده بودم، هنرامو رو کردم :دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۹)

من یه بار خودم درست کردم بدمزه شد. اصن شبیه ذرتای بیرون نشد. چجوری درستش کردی؟
پاسخ:
اینجوری:
https://www.aparat.com/v/zvHxl/طرز_تهیه_ذرت_مکزیکی

تعریف از خود نباشه بسی خوشمزه شده بود ^_^
۰۶ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۲۹ ♕αяαмεsн♕ ...
افرین D:
پاسخ:
متشکر 😌
جدی چطور میخورید از اینا
پاسخ:
شما نمیخورید؟!
من یه بار یه قاشق برداشتم دیگ بقیشو نتونستم باهاش همراهی کنم

ذرت فقط کبابی
پاسخ:
عجیبه واقعا!

جفتش عالیه :)
باریکلا ♣
پاسخ:
ممنون
آفرین‌:))
سلام 

پاسخ:
مرسی :دی
سلام
این پست یه ایده جالب به ذهنم رسوند ، بجای ذرت نخود که هم خاصیتش خیلی بیشتره و هم چون تولید داخله تراریخته نیست(۹۰ درصد ذرت ها بازار تراریخته و وارداتی هستن).

زنده باد نخود مکزیکی:دی
پاسخ:
بله متاسفانه و این خیلی نگران کننده است!

همون فلافل بزنیم خیالمونم راحت تره :))

ممنون از حضورتون ^_^
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۱۷ آشنای بی نشان
خیلی خوشمزه است:)
پاسخ:
:)
به! از اینورا!
۲۵ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۲۵ آشنای بی نشان
گفتیم یه سری به فقیر فقرا بزنیم:))))
پاسخ:
😒

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">