طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خاله بازی پسرونه

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۱۸ ب.ظ

- ما تو مدرسه قبلا کیمیا بازی میکردیم بعدشم مختار بازی. فقط بانوی عمارت مونده بود که اونم این دفعه بازی کردیم.

+ چه جوری اینا رو بازی میکنین؟ نمایشش رو اجرا میکنین؟

- هر کی یه شخصیت رو انتخاب میکنه بعد میریم باهم دعوا میکنیم

+ نقش خانما رو هم دارید؟

- نه، فقط یه بار یه نفر رو زدیم مجبورش کردیم جواهر بشه

+ چیکار کرد؟ اومد شربت خورد؟

- نه دعوا کرد :دی

+ عجب بازیایی دارید!

- کشور بازی هم میکنیم

+ چه جوریه؟

- من مغولستان بودم یه نفر چین بود یکی کره یکی ایران یکی آمریکا

+ خب بعدش چیکار میکنین؟

- دعوا میکنیم :)))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۶)

ماااااااااااا هم از اینبازیا کردیم
پاسخ:
شما هم :)
کلا همه چی به دعوا ختم شد ک :|
پاسخ:
دقیقا :|
۱. بچه‌ها ینی این سریالا رو می‌بینن؟ به‌نظرم اینا مناسب سنشون نیست...
۲. حالا چرا دعوا؟ نمیشه موقع بازی متحد بشن برن یه حرکت انسانی و باحال بکنن؟ محیط زیست و حیات وحشو نجات بدن مثلاً
پاسخ:
1- بچه راهنمایی (همون متوسطه اول) هستن!
2- خیلی آرمان گرایانه نیست؟ و اگه هم چنین بازی هایی رو بخوان انجام بدن احتمالا اون هم با دعواست!
۰۲ اسفند ۹۷ ، ۰۳:۳۷ عاشق بارون ...
کلاً پسر است و دعوا!!!
پاسخ:
پسر است دیگر :))
خیلی خوبه.....
پاسخ:
چی؟
عجب:دی
کلا دنیای پسرونه برای من تعریف نشده ست چون داداشم نداشتم هیچوقت‌
پاسخ:
ولی من تو دنیاشون بودم همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">