طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پیرو این پست، یک ساعت پیش تو سایت اداره پست شکایت کردم. یک ساعت طول نکشید که زنگ زدن! یعنی همین الآن! و پیگیری کردن که شکایت شما برای چیه و براشون توضیح دادم. گفتن بسته به دستتون رسیده الآن؟ گفتم بله ولی به آدرسی که رو پاکت بود نیاوردن. گفتن پس ما گزارش رو رد کنیم؟ گفتم نه چون اون مامور ظاهرا برادرم رو میشناخته ولی اینکه حدس زده با من نسبتی داره کار اشتباهی بوده. گفتن پس ما بهش اخطار تلفنی میدیم. گفتم باشه.


حالا این بسته حاوی چیز مهمی نبود، ولی اگه یه نامه محرمانه بود و نباید کسی ازش مطلع میشد چی؟ به هرحال هر کسی یه حریم خصوصی ای داره که شاید حتی خانوادش هم اجازه ورود بهش رو نداشته باشن! و یک مامور پست موظفه مرسوله رو با حفظ اطلاعاتش و در امنیت کامل به دست گیرنده برسونه.

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۸)

کار خوبی کردی :)
پاسخ:
ممنون :)
اینجا یه آدم فضول هست بسته های منو یه کوچلو از گوشه باز میکنه ببینه چی هستن!

بابام نمیذاره حالشو بگیرم میگه گناه داره ولش کن!!!!
پاسخ:
شاید در حین حملش پاره میشه!

داداش منم گفت شکایت نکن ماموره آشنای منه براش بد میشه.
ولی من شکایت کردم که از این به بعد کارشو درست انجام بده!
۲۳ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۵۱ عاشق بارون ...
کار خوبی کردی. همین که بفهمه بار بعدی باز همچین کاری رو انجام نده خوبه.
آره خدا رو شکر تنها جاییه که زود پیگیری می‌کنن. :دی
پاسخ:
و مرسی از شما بابت راهنماییتون :)
۲۳ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۰۹ ام اسی خوشبخت
امید که این کار عجیب تکرار نشود!
پاسخ:
امید
شما رحم کن اون بنده خدا اشتباه کرده درست میگی حق داری ولی توی اداره ها معمولا تذکر نمیدن اخراج میکنن
پاسخ:
منم بهشون گفتم که کارش رو گزارش ندن و فقط یه اخطار تلفنی بهش دادن.
اخراج؟ فکر نمیکنم اینقدر تند برخورد کنن!
۲۳ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۳۲ ♕αяαмεsн♕ ...
بله..........
پاسخ:
بعله
من این مشکل با اداره مالیات داشتم یکی بود کارم انجام نمی داد رفتم به مافوقش گفتم اونم اصرار که کتبی بنویس منم کوتاه نیومدم ننوشتم ترسیدم طرف زن و بچه داشته باشه ولی اسمش از دهنم در رفت به مافوقش گفتم چی میشه؟گفت اگه کتبی نوشته بودم اخراج و جریمه بود ولی حالا که اسمش می دون فقط دیگه نمیزار ترفیع بگیره یا جابه جا بشه.خلاصه توی اداره ها مافوق ها کارمند اذیت می کنن اونا هم انگیزه درست کار کردن از دست میدن ارباب رجوع اذیت میشه.
پاسخ:
اینا خیلی سخت نگرفتن. اونی که تماس گرفت لحنش اینطور بود که "حالا که بسته رو گرفتی دیگه شکایتت چیه!" و منتظر بود من کوتاه بیام. و میگفت: من الآن چیکار کنم گزارش بدم یعنی؟ و وقتی گفتم نه گفت: باشه حالا یه تذکر تلفنی بهش میدم. اونم واسه اینکه من ناراحت نشم!
شمارشو میگرفتین میدادین به من
فوشای تازه ای در حد غلط کردی یاد گرفتم :|
پاسخ:
شمارشو دارم اتفاقا! شما به جوانیش رحم کنید :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">