طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نصیحت خواستگارانه!

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ب.ظ

دیشب یه خواستگار اومد. روز قبلش تماس گرفتن و واسه دیروز قرار گذاشتیم ولی گفتن ساعتش رو دوباره هماهنگ میکنیم.

ساعت 5 زنگ زدن گفتن ما 5 دقیقه دیگه میایم! به مامانم گفتم احساس نمیکنن یه کم دیر خبر دادن؟! گفتیم 6:30 بیان.

6:35 اومدن.

نگم براتون که از اول تا آخر جلسه نیش پسره باز بود! حالا درسته خیلی ذوق زده شدی ولی یه کم کنترل کن! <_<

رفتیم حرف بزنیم:


- تو اصلا نگران نباش. من کلی پول و طلا پس انداز دارم. دو سه جا کار میکنم زندگیتو تامین میکنم!

+ شما سربازی رفتین؟

- معاف شدم. دوست داشتی سربازی رفته باشم؟

+ نه همینطوری پرسیدم! ... نظرتون درمورد پوشش طرف مقابلتون چیه؟

- با حجاب. مامانم چادر داره و قرآن خونه

+ خودتون قرآن میخونید؟

- اگه شما بخواین میخونم

+ محل زندگیتون دوست دارین کجا باشه؟

- میخندد و سکوت

.

.

+ شما ماشین دارین؟

- نه من راننده دارم!

+ گواهینامه دارین؟

- اگه شما بگید میگیرم

.

.

.

+ شما صحبتی ندارید؟

- از من به تو نصیحت، پسر پاک پیدا نمیشه

+ اگه سوالی نیست بریم

- الآن که با من صحبت کردین نظرتون چیه؟

+ الآن نمیتونم بگم. باید فکر کنم.... نظر شما چیه؟

- لبخند میزند، سرش را پایین می اندازد: "نظر من که... مثبته..." و خجالت میکشد


باید خاطر نشان کنم که هم خودش و هم خواهرش به "عاقل و بالغ" گفتن "عالق و بالغ"! از دید یه ملانقطی، چشم پوشی از چنین خطایی غیرممکنه! -_-


نمیدونم چرا هر کی به ما میرسه تریپ نصیحت برمیداره o_O

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۱۸ دی ۹۷ ، ۱۴:۱۶ محبوبه شب
آدم یاد فالای حافظ میفته که یه بند می گفت در نماز کاهلی نکن و اینا 😄
پاسخ:
o_O
۱۸ دی ۹۷ ، ۱۴:۱۸ محبوبه شب
جای ما اول مامان و خاله و خواهر و عمه پسره میان دیدن 😐 بعد خود شازده رو میارن 😒😁
پاسخ:
عجب بساطیه :|
میگفتی هروقت خونه گرفتی گواهینامه گرفتی برگرد
پاسخ:
گفتم برو دیگه برنگرد :)))
:دی 
😁😁😁😀😀
پس دیشب ، به خودت و خانواده ات کلی خوش گذشته :دی
شاد باشی :)))


+

سلام 
چقدر تو خانواده سر به سرت گذاشتن ؟ و به این داستان خندیدین؟:)))


پاسخ:
خوش؟ نه!
+
سلام
هیچی
فقط خودم خندیدم
راننده داره؟ :))
پاسخ:
چمیدونم :))
۱۸ دی ۹۷ ، ۱۶:۱۹ روزهـا ..
ینی اگهه شما نخواین قرآن و نماز نمیخونن ؟؟:)
اون قسمت دو نقطه و سه نقطه سانسور شدن؟؟:)
حالا فکراتونو کردین؟
ولی اون موردو راست میگن.. پسر پاک کم پیدا میشه!:))


پاسخ:
لابد دیگه :))
خلاصه شدن :دی
نیازی به فکر نداشت :|
بله خب :)
۱۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۰۷ ابوالفضل ...
خب درست گفتن دیگه عالق و بالغن نه عاقل و بالغ!
(عالق هم توی عربی به معنای گیرکرده‌ و متوقف شده‌ست...)
پاسخ:
به معنی شتر نیست که دم خونه همه میخوابه؟! :)))
۱۹ دی ۹۷ ، ۰۸:۰۲ ام اسی خوشبخت
کسی که معتقده پسر پاک پیدا نمیشه چرا میره خواستگاری! حالا رفته چرا عقایدش رو بیان میکنه, اینکه کلا به ضرر خودشه!
پاسخ:
منظورش این بود پسر پاک مثل من پیدا نمیشه!
۱۹ دی ۹۷ ، ۰۹:۵۷ صبورا کرمی🦄
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
کی بود این بیچاره که انقدر تو رو دوست داره؟
پاسخ:
نمیدونم :))
۱۹ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۹ بیست و دو
من نمیدونم چرا خندم گرفت‌ . چادر مامانش چه ربطی به اینکه خودش چی دوست داره داشت؟:/
پاسخ:
ما هم مثل شما :|
۲۰ دی ۹۷ ، ۰۷:۱۱ قاسم صفایی نژاد
چه ملغمه‌ای. از یه طرف نصیحت و فخرفروشی، از یه طرف میگه اگه شما بگید قرآن میخونم!
پاسخ:
جدی نگیرید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">