طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نتایج بازی سفره های یلدایی

جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۲۵ ب.ظ
با تشکر از افراد شرکت کننده و دوستانی که رای دادن
نتایج بازی سفره های یلدایی بدین شرح است:

عکس شماره یک از محبوبه شب رتبه چهارم

عکس شماره دو از هلما با کسب 5 رای رتبه دوم

عکس شماره سه از روزها با کسب 3 رای رتبه سوم

عکس شماره چهار از ستاره با کسب 12 رای رتبه اول


واران جان! تحویل شما :دی
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۸)

۰۷ دی ۹۷ ، ۱۵:۴۳ آسـوکـآ آآ
مبارکشون باشه❤
پاسخ:
بله تبریک به همشون
سلام 
آقا چرا تحویل من ؟:))
به من لطف داری عزیز جان :**


اول از همه تبریک میگم به خواهرم ستاره (البته اسم مجازیشون ستاره است  )  و تشکر میکنم از دوستانی که به عکس شماره ۴ رای دادند :))
خیلی ممنونم :)

دوم اینکه به عکس شماره ۲ تبریک میگم بابت دوم شدنشون :)
هلما جان ،  ایشالا در همه جا و همه چیز موفق و موید  باشید :)


سوم هم اصلا فکر نمیکردم عکس شماره ۳ متعلق به جناب روزها باشه :)
به شما هم صمیمانه تبریک میگم ایشالا همیشه و در همه جا موفق باشید :)


یک هم اصلا فکر نمیکردم مال محبوبه باشه :))
ایشالا محبوبه جان شما هم هر جا هستین (میدونم مشهدی :دی ) ولی کلا شاد و سلامت و موفق باشی .



+

اسی جان  میدونی جای سفره تو و یلدا خانم اینجا خالی بود؟!:|:(
تو خودت چرا شرکت نکردی ها ؟! :(
چرا عکس نگرفتی ؟!:(
ایشالا سال دیگه هردوتون شرکت کنید و هر دوی شما عزیزان جز نفرات برتر باشین:)
و البته ایشالا سال دیگه من و سایر دوستانی  که شرکت نکردند هم ، تو این بازی ، تو وبلاگت شرکت کنیم :)

باز ممنونم بخاطر همه چیز 💚💚


پاسخ:
سلام
چون به درخواست شما بود ;)

ما هم تبریک میگیم به شما و خواهر باسلیقه تون :)

ما نیز تبریک میگیم به هلما خانم و براشون آرزوی موفقیت میکنیم :)

چرا فکر نمیکردی؟ دوستان ما خوش ذوق تر از این حرفان ^_^

+
من مهمان بودم و فقط مسئولیت خالی کردن سفره رو به عهده داشتم :)))
خودتم که شرکت نکردی! :دی

مرسی ولی دقت کردی چقدر زیرکانه واسه سال بعد هم برنامه ریزی کردی؟! 😉
تبریک به صاحب سفره4


ولی عکس شماره3هم خیلی قشنگ بود 

شبیه سفره یلداییه که برای عروس میبرن:)
پاسخ:
من خودم سفره 3 رو دوست داشتم :)
۰۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۵۸ ابوالفضل ...
هلما شرمنده باش! :دی
من نمی‌دانستم تو هستی و بهت رای دادم اما تو بارها می‌دانستی من کدامم و رای ندادی :)))))))))
پاسخ:
عجب :))
@ابوالفضل 
تو خیلی باحالی :))
پاسخ:
خییییلی (به سبک خندوانه) :دی
۰۸ دی ۹۷ ، ۰۱:۳۱ روزهـا ..
تبریک ب باران خانم(4منتسب ب ایشون بود دیگه؟) بابت برنده شدن با اکثریت قاطع!:)

و تشکر از شما..:)

_ خودتون نه شرکت کردین نه رای دادین!!
پاسخ:
بله :))

مرسی از شما

_ من امسال سفره خاصی نداشتم. رایم هم به سفره شما بود. ولی دیدم تاثیری رو نتایج نداره و ممکنه به پارتی بازی متهم بشم این شد که اعلام نکردم :)
سفره تون محشر بود! آفرین به تدارک بیننده هاش ^_^
@
یسنا سادات 
مرسی 
@جناب روزها 
ممنونم 
البته خواهرم برنده این بازی شدند نه من :))  که تو کامنت قبلیم (هنوز تایید نشده معلومم نیست اینم کی تایید بشه :)) ) 
 مفصلا توضیح دادم :)
ولی جناب روزها یه بوهای از سمت سفره یلدایی شما میاد ؟:))
نکنه خبری شده و شما دوماد شدین ؟:))و به ما نمیگین ؟:))
طبق نظریه یسنا سادات البته ؛))


سلام :)





پاسخ:
تایید شد :))

@ جناب روزها پاسخگو باشید!

سلام :)
۰۹ دی ۹۷ ، ۰۰:۰۰ روزهـا ..
@ باران خانم

اونوقت چرا اصلا فکر نمیکردین؟! :))


نه باران خانم خبری نیست.. نظریۀ(!) یسنا خانم درسته تقریبا.. اما نه در مورد من..
الکی به دلتون صابون نزنید! :))


+ اسی خانم ممنونم بابت رأی و نظر لطفتون..:)
الان من 4 رأیه شدم ینی؟! حس میرسلیم رو دارم! :))
پاسخ:
واسه منم سواله :))

حدس میزدم مربوط به یکی از نزدیکانتون باشه که عروس یا داماد هستن :)

+ نگید اینجوری! رای برگزارکننده مسابقه یعنی رای برتر! یعنی تعیین کننده :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">