طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

واسه همین اینقدر به تعویق افتاد

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ

حدود یک سال و نیم پیش یه کلاس میرفتم. تو اون کلاس با اکثر بچه ها دوست شده بودم. صمیمی نه ولی دوست شدم.

یکی از اون بچه ها تو مناسبتای مختلف به من پیام میده. تقریبا هر روز هم پیامای صبح بخیر و انرژی مثبت برام میفرسته.

خیلی حس خوبیه که یه نفر که ازش توقعی هم نداری، هر روز به یادت باشه و بخواد خوشحالت کنه و حالتو خوب کنه.

شاید تو کانالا و گروهای مختلف از این پیاما زیاد باشه، ولی اینکه یه نفر اختصاصی برای تو بفرستدشون تاثیرش خیلی بیشتره.

همین الآن که دارم این پست رو مینویسم هم پیام داد.


تو همون کلاس، یه دوست دیگه ای هم بود که همچنان درحال پیگیری اخبار جدیده :|

یعنی نه سلام میگه نه حالمو میپرسه! با "چه خبر" شروع میکنه و با "چه خبر" تموم میکنم -_-



+ پ.ن: این همون پستی بود که پرید. قبول دارید دوباره نوشتن مطالب هیچوقت به کیفیت اولیه اش نمیرسه؟ :/

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۷)

۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۴ محبوبه شب
چه خبر؟!
پاسخ:
<_<
۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۶:۴۶ ابوالفضل ...
حرف و صحبت هم بینتون شکل می‌گیره یا فقط همون پیام‌های مناسبتی؟
پاسخ:
نه فقط همون پیام های آماده
۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۸ جناب منزوی
قبول دارم :)
پاسخ:
:)
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۴:۰۱ ابوالفضل ...
من ولی برعکس تو حس خوبی به این پیامای آماده ندارم !!!
پاسخ:
:)
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۰:۵۲ صبورا کرمی🦄
راستی اسی چه خبر؟
😜😜😜
پاسخ:
😒
واسه چی اینقدر به تعویق افتاد؟ :)
منتظر بودین دوباره یه پیام بده تا بعدش دوباره این پست رو بنویسید؟!

تا حالا شما هم از اون دوست دومی پرسیدین ک "چ خبر؟"
چند روزی هم شما این روشو پی بگیرین.. امید است که جواب دهد... :)
پاسخ:
یه جورایی حسش هم پرید :|
نه اون که تقریبا هر روز پیام میده :)

اگه من بپرسم مشتاقتر میشه و بیشتر میپرسه o_O
نه دیگه! دو حالت پیش میاد..
یا میگه که چه خبرایی داره.. یا اینکه بعد یه مدت از این سوالتون خسته میشه و از سوال پرسیدن خودشم منصرف! :)
پاسخ:
خودش که اگه خبری داشت اینقدر دنبال خبر نمیگشت! اگه خسته بشو بود از پرسیدن خودش خسته میشد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">