طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

فقط 5 ماه ناقابل!

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ب.ظ

یه همچین مخاطبای آن تایمی داریم ما:


اگه میگید لابد تو این مدت آنلاین نبوده، باید بهتون بگم سخت در اشتباهید :|

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

ملوانان،خلبانان
محکمترررر سینه بزن😑
پاسخ:
😁😁😁
۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۸:۰۹ آقاگل ‌‌
یه سفر دور دنیا رفته بعد اومده جواب داده :))

پاسخ:
آره :))
۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۹:۱۹ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چقدر تحویلت گرفته :دی
پاسخ:
<_<
مخاطبای من هر موقع کاری دارن زنگ میزنن یا پیام میدن :)
پاسخ:
یعنی در غیر این صورت جواب شما رو نمیدن؟
۰۹ آذر ۹۷ ، ۲۰:۱۹ بهارنارنج :)
من بودم.میشستم افتابش میکردم!
پاسخ:
کثیف شده؟ :دی
اتفاقا همین خوبه
دوری و دوستی  
نه ؟؟
پاسخ:
o_O
۰۹ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۹ جناب منزوی
چکاریه، میذاشت سال بعد همون موقع جواب میداد :|
پاسخ:
نمیخواسته بدقول بشه!
جواب میدن معمولا
موقعی سراغمو میگیرن حتما کارشون گیر کرده :)))
پاسخ:
پس کار راه اندازید :)
بازم به معرفتش که بعد از یکسال یادش بوده و جواب داده :))
پاسخ:
ماشالا به معرفتش! :دی
@
سمیرا (بهار نارنج) باز تو ماهیتابه دست ؛  اعمالِ قانون کردی ؟:دی 




+
 
منم یکی از اینچنین دوستایی دارم متاسفانه :|
ولی هی من ازش دور میشم  و میگم بیخیال اینجور رفاقت ها ؛ هی بقیه دوستام میگن بیخیال این اخلاقش شو :|
ولی مطمئنم روزی از خیر اینچنین دوستی خودم رو خلاص میکنم :|:)))

هیچی نمیتونم بگم جز اینکه 
ایشالا ، خدا به هردومون صبرررررررر بده :)))))


پاسخ:
:))

خدا به همه صبر بده ;)
میخواستی بگی والا  یادم نمیاد اون زمان که پیام دادم احوالم چطور بود:|
پاسخ:
:)))
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۷:۵۲ صبورا کرمی🦄
😂😂😂😂
شاید پیامت رو ندیده یا کلا فراموش کرده بعد چند ماه پیام های قدیمی رو نگاه میکرده یادش افتاده😂
پاسخ:
خب دیگه چه جواب دادنی؟ :|
گاهی پیاما از دست آدم در میرن!
به خاطر تعدد کانالا و گروها...


به دل نگیر:)
پاسخ:
آره ولی جواب نمیداد سنگین تر بود :))
۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۰:۳۲ آسـوکـآ آآ
من فکر می کردم این اسکرین شات ها الکین :))
خداییش بعدش چیزی بهش نگفتی؟:))
پاسخ:
الکی؟ o_O
نه -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">