طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

وقتی اسی دست به کار میشود

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴ ب.ظ

مراسمی سنتی در خانه ما رواج دارد که مختص خانواده ماست و هر از گاهی توسط من یا برادرم اجرا میشود.

نام این مراسم "جوراب شوری" است!



+ یه یادی هم بکنیم از قدیما :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

😂😂😂😂😂
به همین چراغ مودم قسم نابود شدم با این مراسمتون
پاسخ:
خداوند شما را از نابودی در امان دارد :|
۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۹:۱۲ جناب منزوی
خدا قوت :)
پاسخ:
سپاس :)
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۰:۳۷ محسن رحمانی
خخخخخخ چقدر جوراب:دی 
گیر هم زدید به بینی؟:دییییییی
پاسخ:
بگید ماشالا :دی
خیر -_-
همین کارا رو می‌کنی قیمت جوراب از سه جفت هزار شده سه جفت پنج هزار دیگه. محتکر! احتکارگر! مخرب بازار! :دی
پاسخ:
سه جفت پنج هزار رو خدا بیامرزه! الآن شده سه جفت ده هزار :|
:دی
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۷:۴۳ ابوالفضل ...
یاد بند رخت خودم افتادم 😂😂😂
پاسخ:
پس شمام بله؟! :دی
از این مراسما ندارید که جورابای همو بپوشید؟ :دی 
من به شخصه همیشه جورابامو توی پای مامانم دیدم ، جورابای بابامم خودم میپوشم:دی هروقتم جورابامو کلی بندازم ماشین پشیمون شدم چون بعدش دیگه رنگ جورابامم نمیبینم:دی
حالا موندم با این مسئله مستر کنار خواهد اومد یا نه چرا که خیلی زود خواهد فهمید جوراباش رو در پای من باید رویت کنه:دی
پاسخ:
نه اصلا! تو خونه ما هر کی فقططط از وسایل خودش استفاده میکنه :دی
:)))
مطمئنا درک میکنن ;)
۲۱ آبان ۹۷ ، ۰۸:۱۵ آشنای بی نشان
یه چند دست جوراب کثیف داریم بدم میشورید؟:))))
پاسخ:
لااله الاالله
استغفرالله
-_-
۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۰:۳۴ آشنای بی نشان
:))))
پاسخ:
<_<
۲۱ آبان ۹۷ ، ۲۰:۱۷ صبورا کرمی🦄
😂😂😂😂😂

اینا واسه کی هست؟
پاسخ:
واسه خودمه دیگه! توقع داشتی واسه کی باشه؟ :)))
۲۱ آبان ۹۷ ، ۲۰:۳۴ صبورا کرمی🦄
به نظر میاد واسه کل خانواده باشه:)))
پاسخ:
نه جانم ;)
به اون دو جفت کناری(چپ و راست تصویر) نمیخوره که واسه ی نفر باشه!
و اساسا به اون سمت راستیه نمیخوره اصن جوراب باشه! :|
:)
پاسخ:
چطور مگه؟
پس میخوره چی باشه؟
اینا رو قبل از شستن کجا نگهداری میکنی که از بهداشت نیان گیر بدن بهت؟!:)))
پاسخ:
:|
ما خودمون بهداشتیم -_-
خسته نباشی پهلوان :)))

پاسخ:
خواهش میشود :دی
😁😁😁😁😁😁😁😁😁
پاسخ:
😆
۲۴ آبان ۹۷ ، ۰۷:۲۵ آشنای بی نشان
یعنی فقط کامنت خودم:)))
پاسخ:
یعنی از جونتون سیر شدین! :/
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۱:۰۶ آسـوکـآ آآ
خدای مننننننن  :دی
پاسخ:
;)
چون راستیه خیلی بزرگه و چپیه خیلی کوچیک!!:)
نمیدونم.. شبیه جوراب نیست هر چیه! با اون یکیا مقایسه کنید..:)
پاسخ:
چون دوربین از نزدیک راستیه عکس رو گرفته و چپیه رفته تو افق! از شکل گیره ها میشه به زاویه دوربین پی برد :)
راستیه و چپیه دقیقا یک اندازه هستن، و درواقع بدون ساق هستن! واسه همین با بقیه فرق دارن و شبیه جوراب نیستن :| :دی
۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۴:۳۰ دُردانه ⠀

اینجا مشهده و حوالی دانشگاه فردوسی. این جوراب‌فروشی رو دیدم یاد تو افتادم :)) 


http://s7.picofile.com/file/8381959618/98_09_21.jpg

پاسخ:
وای نسرین :)))
خیلی خوشحال شدم. الهی زود به مراد دلت برسی ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">