طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

هم اکنون از بالا سر مریضم برمیگردم!

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ

زنگ زده میگه "یه آمپول بدون نسخه دارم جایی برام نمیزنن، واسه همین مزاحم تو شدم زحمتشو بکشی"

تعجب کردم! آخه من اصلا راجع به اون قضیه به کسی چیزی نگفتم! لابد منو با کسی اشتباه گرفته بود!

گفت "میتونی دیگه؟" نمیدونم با چه اعتماد به نفسی گفتم آره آره!

گفت "یادمه گفته بودی با فلانی تو هلال احمر آموزش دیدی"

حالا من اصلا هلال احمر نرفتم! گفتم من آموزش ندیدما فقط یه بار به یکی همینجوری آمپول زدم! گفت "خب دیگه پس بلدی. آمپول عضلانی که کاری نداره! من چون واسم سخته به خودم بزنم میخوام تو بزنی"

هیچی دیگه الکی الکی مشتری پیدا شد!

خلاصه رفتم و همه چیزا رو آماده کردم. دفعه قبل سرنگ پر شده و آماده رو فقط به مریض تزریق کردم ولی این بار کارای آماده سازیشم خودم انجام دادم البته منهای شکستن آمپول! چون نتونستم و خود مریض شکوند، بماند که سر آمپول تو دستش خرد شد!

هی میپرسید "سرنگش خوبه؟ تو خونه داشتم آوردم! اگه خوب نیست یه سرنگ دیگه بگیریم" گفتم نه خوبه همینو میزنم! دیگه اینکه خوب بود یا نه رو خدا عالمه!!

برخلاف اون دفعه که خیلی راحت و روان و سریع عمل کردم، این بار سوزن رو با کمی مشقت فرو کردم و گفتم درد داشت؟ گفت "نه! اونقدر خوب زدی که اصلا متوجه نشدم"

موقع خداحافظی گفتم اگه مشکلی پیش اومد منو بیخبر نذاری ها! گفت نه خوبم بابا :)

واقعا از من بعید بود چنین حرکتی! نه اونقدر جسارت دارم که کاری رو بدون مهارت انجام بدم، نه اصولا آدم اهل ریسکی ام که دست به چنین اعمالی بدون نظارت یه کاربلد بزنم!

وقتی برگشتم خونه به مامانم گفتم اصلا نمیتونی حدس بزنی کجا بودم! باورش نمیشد که چیکار کردم! گفت واسه چی قبول کردی اگه اتفاقی بیفته چطور میخوای پاسخگو باشی؟ گفتم خودمم نمیدونم o_O

:)))


+ الآن یادم افتاد که وقتی بچه بودم دوست داشتم در آینده دکتر بشم که آمپول بزنم! مثل اینکه آرزوی بچگیم برآورده شد :|

:دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

من بودم عمرا میزاشتم:/
ولی خوشحالم که به آرزوتون رسیدید:)
پاسخ:
منم بودم قبول نمیکردم! o_O
خوش اومدین :)
نکن نکن😲😲😲
خطریه خطر
ولی به ارزو بچگیت رسیدیاااا
پاسخ:
😮
آره 😅
خدا هر دوتا شونو رحمت کنه
همین این یکی
هم اون یکی قبلی که

اینبار هم از سرنگ عکس نگرفتی :)))
پاسخ:
-_-

دوباره یادم رفت :)))
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۵ جناب منزوی
دکتر آمپول زن (مقصود از زن در این جمله یعنی شخصی که آمپول میزند، گفتم سوءتفاهم نشه) ؟ :)
خیلی دل و جرات داشتید من بودم یه نه ی گُنده میگفتم :)
پاسخ:
:دی
خودمم متعجبم از خودم o_O
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۰ محسن رحمانی
پناه بر خدا 
لعنت بر دل سیاه شیطون
خدا یا توبه:/
پاسخ:
o_O
چه جرئتی داری تو!
پاسخ:
O_O
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۳ ابوالفضل ...
حالا که جسارتش رو پیدا کردی یه آموزش کوچولویی هم ببین درباره‌ش.
پاسخ:
آره همین قصد رو دارم
می‌دونم که دیگه نمی‌زنی، ولی لطفا دیگه نزن!!! کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کنه :)
جوابی که باید بدی اگه طوریش بشه، یک طرف قضیه است. یک طرف دیگه‌ش اینه که اگه کسی هم نفهمید شما زدی، یا شکایت هم نکرد، چطور می‌تونی با این کنار بیای که تو این کارو کردی؟؟؟ اونم وقتی هیچ ضرورتی نداشته. آخه آمپول بی‌نسخه رو از کجا آورده؟ بره همونجا بزنه. تازه این یه بهانه است، چون فت و فراوونه درمانگاه‌هایی که حتی سفتریاکسون (داروی صرفا بیمارستانی) رو بدون نسخه تزریق می‌کنن، چه برسه داروهای دیگه رو.
پاسخ:
به اون فرد اطمینان دارم ولی درکل کار خطرناکی بود!
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۳ بهارنارنج :)
:)))
خسته نباشی
پاسخ:
ممنان ;)
۱۰ آبان ۹۷ ، ۲۰:۵۲ صبورا کرمی
:)))))
دیوونه شدی؟ فکر‌نکردی عاقبت میان له جرم قتل عمد میگیرنت؟ 😂😂😂
پاسخ:
نمیدونم :|
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۶ :: فروردین ::
جسارتت قابل تحسینه :/
نکن این کارو با خودت فرزندم 😐
پاسخ:
😆
باچه :))
چ خوب.. آفرین :)
دور نیست اون روزی که همسایه ها صف بکشن جلو درتون بابت آمپول و سرم! :))

عضلانی زیاد مشکلی نداره.. اما تو رگی ها و حساسیت زا ها رو خیلی حواستون باشه و حتی الامکان تو خونه نزنید...
پاسخ:
:))

واجب شد یه دوره ببینم :دی
شجاعتت رو تحسین میکنم و البته از این کار باز میدارمت:/ :))
خطرناکه دختر نکن از این کارها، حداقل اول برو درست یاد بگیر بعد بزن :)
پاسخ:
بلی بلی حتما ;)
۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۰:۱۹ آشنای بی نشان
همه با هم بخوانیم من یقرا فاتحه مع الصلوات
هر گل که به باغ میدهد صفا معلم بچه های حلقه امانش نمیدهد
پاسخ:
:))))))
قدیم ها به آمپول زن ها میگفتن دکتر :))
حالا ما هم زین پس به شما میگیم خانم دکتر :))
سلام خانم دکتر عزیزُم خوبین ایشالا ؟


ولی از سرنگ اگر خواستی عکس بگیری خانم دکتر ، آدرس یادت نره ها :دی 

موفق و موید  باشید :)
در پناه خدا 
پاسخ:
سلام عزیزم ;)

:))))

در امان خدا :)
آمپول زدن که کاری نداره بابا

خیلی بد بزنی تهش طرف فلج میشه! :))))

این همه دکترا آدم میکشن، یه نفرم شما بزنی و فلج کنی جای دوری نمیره
پاسخ:
مرسی از حمایتتون :دی
۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۶:۰۵ آسـوکـآ آآ
درصد ریسکش بالا بود اما خوب از پسش برومدی باریکلا :)

پاسخ:
خدا رحم کرد :))
۱۸ آبان ۹۷ ، ۱۰:۵۷ محسن رحمانی
حال مریضاتون چطوره؟زندن هنوز؟:دی
پاسخ:
خوب و سرحالن :پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">