طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جایزه مشکوک

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ

زنگ زده میگه من فلانی هستم مسئول اپراتور همراه اول

خط شما مشمول هدیه روزانه 3 ساعت مکالمه رایگان، فلان تعداد پیامک رایگان، ماهانه 3 گیگ اینترنت رایگان، به مدت یک سال شده!

45 هزار تومن باید بدی، مامور ما میاد جلو خونتون پولو میگیره و یه کد بهت میده، شماره منو برات سیو میکنه، تو کد رو واسم میفرستی منم هدیه رو روی خطت فعال میکنم!

گفتم من نه روزی 3 ساعت حرف میزنم، نه اصلا پیامک میفرستم واسه کسی، نه این هدیه به دردم میخوره

گفت یعنی نمیخواین از مزایا و امکانات ویژه ای که به خطتون تعلق گرفته استفاده کنید؟؟؟!!!!

گفتم نه -_-


اگه تو از شرکت تماس گرفتی چرا با موبایل زنگ زدی؟

اگه از طرف همراه اولی پس چرا با رایتل زنگ زدی؟ :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

یکبار هم به من زنگ زدن و گفتن توی فلان مسابقه ماهواره ای برنده شدم
یه ال سی دی

فقط هزینه پست را باید اول بدم که برام بفرستن
بهش گفتم کچل من اصلا  ماهواره ندارم :))))
پاسخ:
چقدر ضایع واقعا! :)))
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۰ جناب منزوی
طرف تازه کار بود :)
پاسخ:
اصلا اینکاره نبود :دی
می‌خواست سرت کلاه بذاره
پاسخ:
باید میگفتم باشه، بعد که ماموره میومد میدادمش دست پلیس o_O
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۲ صبورا کرمی
😂😂😂😂😂
خوب گفتی

والا اینا بیشتر کلاه سر آدم می ذارن
ولی از همه‌گذشته از همراه اول با خط رایتل زنگ زده؟ 😂😂😂😊
پاسخ:
همینو بگو! آخه اینقدر تابلو؟ :/
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۳ صبورا کرمی
کلاه میذارن
پاسخ:
میتونی کامنتتو ویرایش کنی!
می ذاشتی بیاد در خونه پلیس 110 هم زنگ می زدی خو :)))))
پاسخ:
آره اون موقع به فکرم نرسید :))
اسی باور می کنی چهل نامه رو امروز تمومش کردم؟ :)
پاسخ:
آره الآن دیدم! :)
پس اومدم که بخونم ^_^
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۰ صبورا کرمی
چطوری
پاسخ:
اونطوری ;)
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۰ صبورا کرمی
فکر‌کنم الان شد :)
پاسخ:
شد :)
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۷:۱۸ محسن رحمانی
بارک الله اسی بازرس.
پاسخ:
:دی
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۸:۳۸ ام اسی خوشبخت
این نشون میده مردم ما تا چه حد ساده و ناآگاه هستن که هنوز چنین روش هایی برای کلاهبرداری وجود داره!
پاسخ:
اوهوم
شایدم کلاهبردارامون خیلی ساده هستن! :))
۳۰ مهر ۹۷ ، ۲۲:۱۷ آشنای بی نشان
دزد چه قدر زیاد شده:)
پاسخ:
دیگه از دیوار نمیان، از در میان :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">