طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خدایا خودت همه رو شفا بده، بعضیا رو بیشتر!

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ب.ظ

هیچوقت فکرشو نمیکردم که یه روز تو چنین موقعیتی قرار بگیرم!

امروز تو محل کارم بهم پیشنهاد رشوه شد!!!

گمون نکنم تابحال چنین چیزی تو محل کارم سابقه داشته باشه، چون اصولا کار ما طوری نیست که به رشوه بیانجامه!

خیلی ریلکس اومده سرشو آورده جلو با صدای آهسته تر میگه: یه هزینه ای میدم کارمو زودتر راه بنداز

گفتم نه!

گفت چرا؟

گفتم نه!!

حالا هی اصرااااار پشت اصرار!

گفتم دیگه دارید ناراحتم میکنید

گفت چرا خب عیب نداره که!

دلم میخواست پرتش کنم بیرون سیریشو

از سن و سالشم خجالت نمیکشید

ما رو ببین گیر کیا افتادیم :/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۲ گوهر نویس
خوب خودتونو کنترل کردید 
عاقبت بخیر باشید ان‌شاءالله
پاسخ:
آره...
همچنین شما
خوش اومدین
۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۱:۳۹ محسن رحمانی
من میگم اسی سر یه ساله صاحب همه چی شده نگو رشوه میگیره:دی
پاسخ:
دیگه زندگی خرج داره :دی
۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۱:۳۹ جناب منزوی
همون عنوان :)
پاسخ:
آمین -_-
۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۲:۰۳ ام اسی خوشبخت
مردم ما زیادی به خلاف عادت کردن, به انواع قانون شکنی, در هر سطحی.
پاسخ:
خیلی هم عادی بود براش!
اصلا فکر میکنن اگه طبق مقررات پیش برن سرشون کلاه رفته! با خلاف احساس میکنن خیلی زرنگن و به موفقیت و پیروزی رسیدن! :|
۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۱ آقاگل ‌‌
خدا خر رو شناخت انسان ولی موجود عجیبی است : |
پاسخ:
و این موجود دو پا...!
بالاخره آدم های بیشعور که شاخ ندارن
از حرف و رفتارشون متوجه درک پایین شون میشیم

......
اگر ازش عکس میگرفتی و میذاشتی اینجا
بعدش ادرس وبلاگتم میکوبوندی روی عکس
خوب میشد ...
پاسخ:
اصلا هم عین خیالش نبود که داره چه غلطی میکنه!
هر چقدر من میخواستم خودمو کنترل کنم و باهاش برخورد نکنم اون ول کن نبود :/

کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه آقای لانتوری -_-
۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۲ کنت مونت کریستو
اسی مهم شدی ما نبودیم:)))
پاسخ:
مهم بودم ;)
۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۷ ابوالفضل ...
مث خودمی پس :))
پاسخ:
شمام اهل رشوه نیستین؟ :دی
۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۵ ابوالفضل ...
خب تو دفعه اولت بود ولی به من بارها و بارها پیشنهاد رشوه شده و نگرفتم. حتی هدیه هم در قبال کاری که انجام دادم برای متقاضی و مورد تخلفی نیست هم نمی‌گیرم.
پاسخ:
احسنت
التماس دعا برادر :)
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۱:۰۸ محمد فائزی فرد
متاسفانه حقایق فرهنگی جامعه است.
همین آدم و امثالش وقتی توی فامیل بحث می شه فحش می دن به جد و آباد بابک زنجانی و ... و می گن مملکت رو فساد برداشته. بعد یه نگاه به خودشون و کارهایی که می کنن، نمیندازن.
پاسخ:
واقعا....
اتفاقا باید پولشونو گرفت.. و بعدش گزارش داد!
پاسخ:
به کجا؟
چطوری باید ثابت کرد؟
۲۱ مهر ۹۷ ، ۰۶:۵۰ آشنای بی نشان
دیگه خیلی خز شده بگم ایراد از معلم بچه های حلقه است
گفتم یه کم تغییرش بدم بگم ایراد از کارمند اداره است
یه خرده تنوع دادم این سری
پاسخ:
مرسی از این همه نوآوری! :))
۲۱ مهر ۹۷ ، ۰۶:۵۴ صبورا کرمی
🤣🤣🤣😋😋
پاسخ:
حدس میزنم خنده باشن!
۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۰:۰۷ آشنای بی نشان
دیگه کاریه که از دستمون برمیاد:)))
پاسخ:
لطف فرمودید :دی
۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۴ صبورا کرمی
درست حدس زدی.
مثل قبل خنده های منو نمیبینی
پاسخ:
پس قدیمی هستی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">