طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

زهر هجری چشیده ام که مپرس!

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ

اگر دیدید اسی درب خانه را گشود و فریاد زنان وارد شد، بدانید بوی قرمه سبزی به مشامش خورده!

همینقدر عاشق

همینقدر مهجور o_O

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

الان این قرمه سبزی
زهره؟؟
عشقه؟؟

تکلیفت مشخص نیست
پاسخ:
عشقه دیگه! تکلیف مشخصه که :دی
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۳:۱۱ علی زیرایی
وبتون عالیه دنبال شدید
پاسخ:
ممنونم :))
خوش اومدین
دقیقا چجوری فریاد زنان وارد شدی:))
پاسخ:
Aaaaaaaaaaaa
اینجوری :دی
و خسته از کار روزانه
پاسخ:
خسته چه جورم!
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۰ آقاگل ‌‌
قرمه می‌دونین چیه؟ ما به گوشتی که نمک‌سود شده باشه و توی پوست نگهش دارن می‌گیم قرمه. البته قدیما که یخچال نبود و گوشت ارزون بود این کار رو می‌کردن که توی زمستون گوشت برای خورن داشته باشن. بعد به همین خاطر من همیشه فکر می‌کردم قرمه سبزی با خورشت‌سبزی فرق داره. بعد دغدغۀ دیگه‌ام این بود چرا قیمه سبزی نداریم؟ الانم دارم فکر می‌کنم چرا میشه قیمه بادمجون پخت ولی نمی‌شه قرمه بادمجون پخت؟
پاسخ:
بله که میدونیم :)
https://fa.m.wiktionary.org/wiki/قرمه

هر وقت کرفس فسنجون داشته باشیم اونوقت قیمه سبزی و قرمه بادمجون هم خواهیم داشت :))
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۷ جناب منزوی
گشنم شد :)
پاسخ:
:))
مهجور چرااا؟؟!!! 
پاسخ:
چون دیر به دیر نصیبم میشه :|
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۹ ابوالفضل ...
خودتم همین‌جور عاشقانه می‌پزیش؟! 😁
پاسخ:
متاسفانه از این هنرا ندارم 😅
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۲:۰۹ ام اسی خوشبخت
خونه ما زود به زود میپزن، تشریف بیارید مهجور نمونید :)
پاسخ:
خوش به حالتون 😣
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۱ ام اسی خوشبخت
اینجاست که میگن داشته های شما گاهی آرزوی بقیه است. اما متاسفانه من علاقه خاصی بهش ندارم!
پاسخ:
مگه میشه؟ قرمه سبزی عشق همه است!! :)
۱۴ مهر ۹۷ ، ۰۸:۰۶ محسن رحمانی
اسی شکمو :دی

لقب جدید اسی :دی خخخخخخخخخ
پاسخ:
:/

:))
۱۴ مهر ۹۷ ، ۰۸:۰۷ محسن رحمانی
منم خیلی دوست دارم قرمه سبزی.
پاسخ:
غذای مورد علاقه ایرانیاست دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">