طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یا یک ملکه

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

کاش یک پادشاه بودم!

نه به این خاطر که ثروت زیادی داشته باشم

نه به این دلیل که فرمانروایی کنم

نه به این علت که قدرتمند و مورد احترام باشم

و نه هیچ یک از حدسهایی که در ذهنتان دارید...


فقط و فقط برای اینکه خدمتکارانی باشند تا کارهای شخصی ام را انجام دهند :|

خدمتگزارم آرزوست -_-

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۸)

۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۵ درآمد به دلار
سلام خوبی یک کانال متفاوت تلگرامی که راحت در ۳۰روز آینده تو رو پولدار خواهد کرد T.me/bittoma
پاسخ:
سلام
پادشاه هم خواهد کرد؟! :|
۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۷:۱۳ بهارنارنج :)
مرسی:|
پاسخ:
قربانت :دی
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۲ محسن رحمانی
شما چرا چینی شدی؟:دی خخخخخخخخ
پاسخ:
چینی چرا؟
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۵ جناب منزوی
حرف دل بود که به دل نشست :)
پاسخ:
شما هم؟ :))
خوش اومدین
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۴ محسن رحمانی
این دیگه :خدمتگزارم آرزوست -_-

خدمتگزارم آرزوست -_-

برگرفته شده از tolooeman.blog.ir
پاسخ:
کجاش چینیه؟
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۹:۳۴ ابوالفضل ...
باس می‌گفتی کاش یه ملکه بودم! البته از نوع فرمانرواش!
پاسخ:
تو عنوان گفتم که :)
۰۸ مهر ۹۷ ، ۲۰:۵۱ محسن رحمانی
این :-_-
پاسخ:
آهان!!! :)))))))
۰۸ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۵ ابوالفضل ...
یا نداره خب! فقط ملکه 😁
پاسخ:
فرقی نداره، همین که خدمتکار داشته باشم کفایت میکنه
حتی شاهزاده o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">