طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

لیوان کم مصرف!

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۴ ب.ظ

امروز میخواستم واسه چند نفر توضیح بدم که این لیوان شیر باید کم چرب باشه. گفتم: لیوانش باید کم مصرف باشه!!!!

هیچی دیگه همه زدیم زیر خنده

حالا هر چی اونا میگفتن اشکال نداره من نمیتونستم جلوی خندمو بگیرم :))))

لااقل نگفتم لیوانش یه بار مصرف باشه :)))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۱)

۰۴ مهر ۹۷ ، ۰۷:۴۹ محسن رحمانی
اسی  جدیدا زده تو خط منتقدی :دیییی خخخخخخخخ
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">