طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دیدن کی بود مانند دیدن؟ o_O

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

یه عمر به ما دروغ گفتن! این همه سال ما فکر میکردیم بستنی حصیری اونیه که لای دو تا نون تخته، فکر میکردیم وانیل توت فرنگی به رنگ سفید و صورتیه!

نگو اونا موزه موز!!

بستنی حصیری وانیل توت فرنگی واقعی اینه:


سوالی که پیش میاد اینه که اگه حصیری قیفیه، پس قیفی کدومه؟ :/


من نمیدونم مسئولین این کارخونه ضریب هوشیشون چنده؟ یا آیا کارگراشون از قشر روشن دل جامعه هستن! چه جوریاست آخه؟؟؟


+ من خودم هم میدونم دیگه دارم زیادی پست بستنی میذارم، ولی باور بفرمایید نمیشه از اینا گذشت :|

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

احتمالا قیفی ... لیوانیه :)

...

میگم در مورد فالوده صحبتی نداری؟
پاسخ:
:|

فالوده ای که تا حالا فکر میکردیم یا فالوده واقعی؟! o_O
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۳۴ علیرضا آهنی
وای وای (:
پاسخ:
شما خنده تون گرفته بود و نمیتونستین بخندین ولی من با دیدن این یکی واقعا قهقه زدم!
عامو چقد تو بستنی میخوری ؟😂😁😀😂😂
ولی خارج از شوخی ،  همیشه بستنی میهن (با وجودی که من بهش آلرژی دارم ) و  دومینو و دایتی جز بهترین ها هستند و دیگر هیج :))




سلام 
پاسخ:
علیک سلام

دایتی اون اوایل که خیلی بی کیفیت بود. بعدش دیگه به پستم نخورد
من پیشنهاد می‌کنم از شرکت‌های معتبرتر بستنی بخرین. :))
دیگه اینقدر تناقض غیرطبیعی شده. 
پاسخ:
من هی میخوام برای حفظ آبرو، اسم شرکتشو لو ندم؛ ولی نمیذارن که! آخرش مجبور میشم افشاگری کنم o_O
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۹ محسن رحمانی
نه شما زیادی بستنی میخوری:/
:دی خخخخخ
پاسخ:
صورت مسئله رو پاک نکنید -_-
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۰۵ بهارنارنج :)
چقدر تو بستنی میخوری اسی:|
نمیگی اینجا یکی مثه خودت نشسته که فقط تو خط بستنی خانوادگیه شکلاتیه،ولی همشو خودش میخوره:|
پاسخ:
آخی...
خب بذار بقیه هم بخورن ;)
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۳۳ محمد فائزی فرد
با وجود غش در معامله اما دلمون آب افتاد :))
پاسخ:
جدی؟ آخه خوشگل هم نبود که! :))
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۱۴ عاشق بارون ...
چرا گیر دادی به این بدبخت خب؟ می‌خوای آبروی تک تک بستنی‌هاشونو ببری؟ :دی
میهن بخر. دومینو بخر. اینو ولش کن. :))))

زنگ نزدی بهشون بگی؟؟ :))
پاسخ:
آری ;)
من اصولا به مارک بستنی توجه نمیکنم. هر کدوم که خوشم اومد برمیدارم.

امیدی به بهبودشون نیست :دی
موقعی که داشتی میخریدش حس نکردی شبیه بستنی حصیری نیس ترکیبش؟:))
پاسخ:
من نخریدمش :دی
ولی وقتی خواستم بخورمش کاملا مشخص بود داخل بسته چیه :)))
😂😂😂 فقط جوابت به جناب لانتوری
+ شما خیلی دقت میکنید😂😂 ما بستنی میخریم هول میشیم
 خودشو چوب و حصیرشو یک جا با هم میبلعیم😂
پاسخ:
:دی
آخه هیچ دقتی نیاز نبود بس که فجیع بود! :|
کدوم بستنیه که هم چوب و هم حصیر داره؟ o_O
خوش اومدین
😂😂😂مثال بود عاقا
مچکر مچکر
وبت باحاله:)
پاسخ:
خواهش میشود خانم :دی
باحالی از خودتونه 😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">