طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اصحاب کهف!

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۵ ب.ظ

رانی رو همین دیروز ما میخریدیم 600 تومن!

امروز رفتم ساندیس بگیرم روش زده 1000!

مگه چند سال خواب بودم؟ o_O

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

همه چی گرون شده
پاسخ:
-_-
رانی 600 تومنی ؟؟؟
من که یادم نمیاد :)
پاسخ:
شما یادتون نمیاد :|
آره خب من جزو اصحاب کهف نبودم :)
پاسخ:
احتمالا جزو دسته گودزیلاها باشید! o_O
البته من رانی ۶۰۰ تومنی فقط ایرانی شون خوردم وگرنه رانی  اصل های از نوع ایرانی و خارجی ۱۵۰۰ تومنه.
الانم احتمالا شده ۳۰۰۰تومن.


پاسخ:
من چند سال پیش منظورمه
اصحاب کهف دیگه ؟:)))😂😎

نمیری دختر تو 
دیووونه 😂😂😀
پاسخ:
آری

;)
بی ادب :))
پاسخ:
حقیقت تلخه -_-
با جوابت به کامنت جناب مرتضا یاد زیب النساء افتادم :دی 
زیب النساء ی  کی بودی تو ؟:دی 😂😀

پاسخ:
کی هست؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واقعا که *** ** ****** ****** یعنی چی که نمیشناسیش ؟:|

با تشکر :|


+

زیب النساء :

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/زیب‌النسا




پاسخ:
خب ارتباطش با من چیه که یادش افتادی؟
برا ما ک دو تومن بود
فک کنم بیشتر از ۳۰۰ سال باشه هوم ؟؟ :///
پاسخ:
دوهزار تومن؟

بلکم بیشتر :|
ارتباطش رو خودت پیدا کن دیگه عه :|
اصلا ایش :|:))
اگر طی دو روز پیدا نکردی میام میگم 😎
پاسخ:
:))
یعنی شما چند نسل قبل از گودزیلاها باید باشین هوم؟
پاسخ:
آره دیگه
حرفتون درسته انگار
چون من دیروز داشتم به کلمه گودزیلا فکر میکردم و با این کلمه هی کلنجار می رفتم بعد تهش رسیدم به «گودزیبا» :))) شاید قسمت بوده که الان بتونم این اسم قشنگ رو به شما تقدیم کنم

گودزیبا ♥

پاسخ:
خیلی هم ممنون :)))
عصر سرعته عزیزم... اون موقع باید چند صد سال می خوابیدی تا از زمان عقب بیفتی... الان به ثانیه رسیده
پاسخ:
واقعا ها! :|
ساندیس هم اومد جزء آدما:|
پاسخ:
لاکچری شد اصلا!! o_O
اینجوری قشنگ تره:
گود زی با
پاسخ:
شما سازنده و صاحب اختیارشید!
از کجا رانی می‌خریدی ششصد؟ :|
آب معدنی کوچیک، یک ماه پیش هزارتومن بود. نوشابه کوچیک هزار و دویست‌تومن.
پاسخ:
از همه جا :دی
آب معدنی کوچیک 1000؟؟؟ بزرگاش که 400 بود!!!! O_O
نه جدی فکر کنم چند سالی خواب بودی :دی

پاسخ:
o_O
من خودم رفتم سوپری
نوشابه به تاریخ ماه 4 بود 2300
به تاریخ 5 بود 3780
به تاریخ ماه 6 بود 4 و خورده ای

:)))


اما انصافا رانی 600؟؟؟
...
درسته میخای خواننده ها هیجان زده بشن
اما دیگه خالی بندی تا این حد؟؟؟

پاسخ:
منم الآنو نگفتم که -_-

فکر کردین همه مثل شمان؟ :|
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۱۱ محسن رحمانی
دویست سال-_-
:دی خخخخخخ
پاسخ:
چه خوب اون موقعا رو یادتونه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">