طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نرخ و حجم، رابطه عکس دارند!

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ب.ظ

دیگر نگران آب شدن بستنی ها نباشید! چرا که با دو برابر شدن قیمت بستنی، حجمش نصف شده! فقط دو گاز کافی است تا بستنی تمام شود! :|


به شکلات گفته جمع کن برو من هستم -_-


هشتگ تحریم

هشتگ تورم

هشتگ پوشک حتی!

هشتگ کی از همه کوچیکتره؟ o_O

هشتگ مامان جون بستنیش گرون تره :/

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

اخ آخ آخ پفک هم نصف شده لامصب
پاسخ:
پفک که از همون اول نصف بود! حالا دیگه محو شده :/
چیپسم که نگم برات -_-
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۹ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخ هرچی گرونتر میشه کوچیکتر میشه .
پاسخ:
آب میره :|
۱۱ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۵۳ بهارنارنج :)
ازین خانواده ها بگیر،ای خوبن ای مگه خوبن:دی
پاسخ:
قدیما زیاد میگرفتیم ولی خیلی وقته نمیگیریم :)
اصلا چشمم خط کشت رو گرفت:))
پاسخ:
یادش بخیر مدرسه ای بودیم این موقعا تب و تاب خرید لوازم التحریر داشتیم :)
عالی بود
پاسخ:
خوش اومدین
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۴۸ عاشق بارون ...
کم کم می‌شه اندازه آبنبات چوبی!!! :)) دو تا لیس می‌زنی تموم می‌شه!
پاسخ:
آب نبات بزرگتر از اینه!
یعنی وقتی دیدمش هنگ کردم! با خودم گفتم سهم ما از بستنی همینه فقط؟؟ :|
دیوانه هام دیگ لاکچری شدن :| -____-
پاسخ:
شما دیگه چرا؟ :))
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۷:۰۷ عینکی عینکی
😐😐😐😐😐😐😐
پاسخ:
ما نیز😐
سلام
😁😁
راستش عکس دیدم.یادماست وسطلش افتادم که هی اب میره وهر روز هی هم قبمت ماست میره بالا...
پاسخ:
سلام
همه چی همینه...
خوش اومدین
سلام
بله ،مردم ماشالله مطالبگری ندارند...
 ممنونم
پاسخ:
سلام
مردم کاری ازشون ساخته نیست...
سلام
نمیدونم.ولی فکر کنم مردم موقع خرید هم اعتراض ،حداقل فروشنده پرو نمیشند.این طوری حرام خواری ترویج پیدا میکنه
پاسخ:
سلام
فروشنده هم تقصیری نداره، کم فروشی از تولید کننده است
از ماست که بر ماست...

پاسخ:
چه ربطی به ما داره؟
سلام 
ربط به ماست داره دیگه :)))


سکوت ما باعث میشه این داستانا پیش بیاد .
برای هر ناعدالتی سکوت میکنیم . وقتی سکوت میکنیم یعنی به وضع موجود راضی هستیم دیگه البته متاسفانه :|
الان همین تو (هر کس) 
 اگر زنگ بزنی /بزنن  به شرکت سازنده این بستنی و پشت خط اعتراض کنی و همچنین اعتراضات رو  بصورت کتبی یا تلفنی 
به مرکزی که به این شرکت ها نظارت داره برسونی این وضع ما نمیشه دیگه

یادمه  چند سال پیش یه فیلم خارجی این شکلی دیدم بعد اعتراض اون افراد باعث شد کیفیت اجناس رو بالا ببرند.


پاسخ:
سلام
:)
وزن کمتر، قیمت بیشتر!
کوفتشون باشه!
من که راضی نیستم!
پاسخ:
-_-
:))) اقا بستنی پاستیلی خوردی تا حالا؟
این دفعه رفتی بازار از اونا بگیر😂
علی الحساب هر فحشی هم به من دادی خودتی😂😂
پاسخ:
منظورتون پاستیل بستنیه؟! o_O
-_-
نمیدونم ..چه فرقی داره😂😂
از این بستنی چوبیا که پاستیل کردن توش
پاسخ:
نمیدونم کدوما رو میگید o_O
اونی که من خوردم یه چیزی تو این مایه ها بود
البته انگار شیش تا دینامیت بالا سرش منفجر کرده بودن:))
پاسخ:
لینک باز نمیشه
عه :/ اره
http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/500x762_1391014838060426.jpg
پاسخ:
چه جالبن
حالا چرا فحش؟؟
خب این تصویرشه
وقتی از جلد درش میاری انگار به همین بستنی شیش هف تا سیلی زده باشی:))) پاستیلاش هر کدوم یه گوشه افتاده
پاستیل یخ زده خیلی مزه مزخرفی داره. مزه پلاستیک میده😁
پاسخ:
:))))))
بیچاره تصادفی بوده!
نوش جان :دی
:)))))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">