طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بذل و بخشش هم به ما نیومده

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

تو تاکسی نشسته بودم که یه مسافر خواست سوار شه. پیاده شدم که اول اون بشینه بعد من سوار شم چون به مقصد من نزدیک بودیم. دیدم آشناست. خواستم سلام کنم ولی اون منو ندید. با خودم گفتم خب بذار سوار شیم بعد سلام میکنم. سوار شدیم و باز هم منو ندید. سرش به سمت شیشه بود. داشت تو کیفش دنبال پول میگشت. سریع از تو کیفم پول درآوردم و به راننده گفتم: "آقا دو نفر"

با خودم گفتم الآنه که روشو برگردونه به سمتم و ببینه کیه که براش حساب کرده! ولی اصلا متوجه نشد!!

راننده بقیه پولم رو به سمتم گرفت. دیدم به اندازه یه نفر حساب کرده! یه لحظه مکث کردم و خواستم بگم من دو نفر حساب کردم! مردد بودم که بگم یا نگم. به این فکر کردم اون آشنا که اصلا منو ندیده! راننده هم که متوجه نشده من چی گفتم! پس بهتره صداشو درنیارم! پول رو گرفتم و به روی خودم نیاوردم و پیاده شدم!

اونقدر خندم گرفته بود که به زور تو خیابون جلوی خندمو گرفتم :)))

فکر کنم راننده هم فهمیده بود به گروه خونی ما نمیخوره چنین سخاوت هایی :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

یه دستی یه پایی یه حرکتی 
رو حالت دیفالت بودی دکتر؟
پاسخ:
O_o
:)))
خوش اومدین
۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۵ آسـوکـآ آآ
خدایااااااا :))))))))))
من یه بار کرایه یه نفر که حس کردم آشناست رو حساب کردم و بعد پیاده شد دیدم اصن اونی نبود که فکر می کردم :| تشکرم نکرد :| حتی نخواست ببینه کیه که کرایش رو حساب کرده:| فک کنم فک کرد نذری چیزی دارم  :| ضایع العالمین شدم :دی
پاسخ:
;)

:))))))
احتمالا اصلا نفهمیده و ممکنه راننده از اون هم پول گرفته باشه :دی
۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۶ بابا پنجعلی
جا داره مثلا از بقیه پولتون یه عکس بگیری و آدرس وبلاگت را بکوبونی روش
بذاری اینجا
پاسخ:
:)))
یعنی اینقدر بی مزه ام؟!
۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۵ محسن رحمانی
عجب:/
پاسخ:
بعله :دی
سلام نامرعی :)))))

خداهم راضی نبود از این بزرگواری بازیا
پاسخ:
سلام گمگشته :دی

آره انگار :)))
در چنین مواقعی ضمن حفظ آرامش، فرد آشنای مورد نظر را صدا کرده و با سلام آقا/خانم فلانی خوبین؟ سر صحبت رو باز کنید :)))))

اگر هم شخص مورد نظر شما نبود، با یک لبخند بگید؛ ببخشید اشتباه گرفتم :)

به همین سادگی به همین خوشمزگی :)))
پاسخ:
آخه ما نخواستیم ریا بشه گفتیم گمنام بمونیم بهتره :دی
:)))
:))
پاسخ:
:دی
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۰ عینکی عینکی
🤣🤣🤣🤣

خدا خفه ات نکنه 


پاسخ:
خدا جمیع مسلمین رو خفه نکنه ;)
:)))
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۳ عینکی عینکی
🤣🤣🤣🤣
پاسخ:
آقا اینا مربعن فقط! o_O
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۹ عینکی عینکی
خنده اس از نوع شدید
پاسخ:
اوکی :دی
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۶ علیــ ـرضا
عجب ! 
پاسخ:
و دوباره بعله :|
😂😂بارالها از این آشنا ها به ما عطا بفرما
پاسخ:
خیلی خوبن، نه؟! :))
خیلیییی:))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">