طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

هیچکی تو باغ نبود!

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

من: شلوار ساق کوتاه پوشیدی؟

اون: شلوار آستین کوتاهه :دی

من: ساق کوتاه به چی میگفتن؟ o_O

یکی دیگه: به لباسی که آستینش کوتاهه

من: نه اونو که میگن آستین کوتاه! :|

یکی دیگه: ساق کوتاه هم میگن

من: آهان ساق کوتاه به جوراب میگن!! -_-

اون: ساق کوتاه به مایع ظرفشویی میگن!

من: اون دستکش ظرفشوئیه که ساق کوتاه و بلند داره! :/

من رو به یکی دیگه: میگه مایع دستشویی!! :)))

اون: نه همون مایع ظرفشویی :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

همه رفته بودن کوهنوردی  :| تو باغ نبودن -____-
پاسخ:
با شلوارک؟! :دی
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۹ بابا پنجعلی
خسته نباشید
پاسخ:
ممنان!
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۳۵ بابا پنجعلی
خسته نباشید
پاسخ:
:/
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۷ محسن رحمانی
O_o
پاسخ:
-_-
یه عده نابغه دور خودتون جمع کردین؟!:))
پاسخ:
چه میشه کرد :)))
الان ساقِ شلوار مایع ظرفشویی، آستینش کوتاه بود ؟ :)
پاسخ:
یه همچین چیزایی :دی
۲۸ تیر ۹۷ ، ۲۳:۴۶ عینکی عینکی
😂😂😂
پاسخ:
:دی
۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۹ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اون کیه؟ :دی
پاسخ:
اون :دی
۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۳:۱۲ بابای نرگس
چه کلبه زیبایی
با سبک جدیدی از نوشتن آشنا شدم
سلام...
پاسخ:
سلام
خیلی خوش اومدین :)
۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۶ آسـوکـآ آآ
سیب خنده، مجید جان دلبندم :دی
یادش افتادم :دی
پاسخ:
یادش بخیر :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">