طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سوژه شدیم :|

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ق.ظ

پنجشنبه

ساعت 9:20 صبح

با صدای تلفن از خواب بیدار شدم

هر چقدر صبر کردم کسی گوشی رو برنداشت. ظاهرا هیچکس خونه نبود.

بلند شدم و رفتم کنار تلفن. شماره رو نگاه کردم. از محل کارم بود. وای خواب مونده بودم!

گوشی رو برداشتم:

+ الو؟

منتظر بودم صدای همکارم رو بشنوم:

- ببخشید که از خواب ناز بیدارت کردم!

یا خدا رئیسم بود!!!

- زنگ زدم به موبایلت در دسترس نبود، شماره خونه تون رو از خانم فلانی گرفتم، اون بنده خدا رو هم از خواب بیدار کردم.

+ گوشیم رو حالت هواپیماست! همین الآن میام!


جمعه

ساعت 10:30 شب

"امشب زود بخوابم که اگه فردا دوباره خواب بمونم آبرو ریزیه!"

طبق معمول گوشیمو گذاشتم رو حالت هواپیما، اما بلافاصله پشیمون شدم و از حالت هواپیما خارجش کردم.

ساعت 11:15 شب

با صدای زنگ موبایلم از خواب بیدار شدم.

زنداییم بود:

- خواب که نبودی؟

+ خواب؟ :))

- مراسم فردا بعدازظهر افتاد واسه صبح

+ عه! من صبح سرکارم نمیتونم بیام

- باشه پس به مامان بگو بیاد

خواستم دوباره بخوابم که صدای تلویزیون توجهم رو جلب کرد. شبکه نسیم داشت خندوانه پخش میکرد. خنداننده شو دوباره شروع شده بود. نشستم پای تلویزیون.

ساعت 12:25 بامداد

صدای ضربه زدن به شیشه پنجره اومد! رفتم پشت پنجره.

دو تا خانم پشت به پنجره ایستاده بودن.

+ بله؟

برگشتن. خاله و زندایی بودن:

- ما داریم میریم پیاده روی، میای بریم؟

+ الآن؟

- آره، میخوایم با سگ بریم!

+ با سگ؟؟ باشه اومدم! :))

ساعت 1:45 بامداد

برگشتم خونه. حدود ساعت 2 بود که خوابیدم. (مثلا قرار بود زود بخوابم! ولی انگار زود خوابیدن به ما نیومده :| )


شنبه

ساعت 6:45

سراسیمه از خواب بیدار شدم و با دیدن ساعت خیالم راحت شد و دوباره خوابیدم.

مامانم:

- پاشو ساعت یه ربع به هشته!!

+ نه تازه یه ربع به هفته!!

ساعت 7 صبح

صدای آلارم گوشیم بلند شد. خاموشش کردم و خوابیدم!

ساعت 7:15 صبح

بیدار شدم و آماده رفتن شدم.

ساعت 8:30 صبح

رسیدم به محل کارم

ساعت 9 صبح

رئیسم اومد.

+ سلام

- سلام! خواب نموندی؟ :))

+ "_"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۹)

پاسخ:
خوش اومدین
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۲ آسـوکـآ آآ
چه رئیس خوبی :دی
ما مدرسه دو دقیقه دیر می رسیدیم مدیر زنگ میزد خونمون :|

پاسخ:
مدرسه که شکنجه گاه بود :/
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۱ عینکی عینکی
🤣🤣🤣🤣
وااای خیلی باحال بود حرف رئیس . 😆😆😆
پاسخ:
;)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۷ آسـوکـآ آآ
البته به عنوان دانش آموز منظورم نیست
به عنوان معلم باهامون این کار رو می کرد مدیرمون :دی
پاسخ:
تو معلمی؟! چه عالی ^_^
لابد نمیتونسته بچه ها رو کنترل کنه :دی
آخه سگم پیاده روی میکنه :|
نه آخه :|
پاسخ:
بله آخه :دی
۱۲ تیر ۹۷ ، ۰۲:۰۵ عاشق بارون ...
اصلاً همین‌که تصمیم بگیری امشب رو زودتر بخوابی٬ ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم می‌دن که دیرتر از همیشه بخوابی.‌ :)))
پاسخ:
واقعا اینجوریه؟! :)))
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۳:۲۳ :: فروردین ::
قدر رئیس خوبمان را بدانیم..... از صدای آلارم گوشیم متنفرم!
پاسخ:
:دی

رو مخه اصلا! :/
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۸ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حقتان است :دی
پاسخ:
:|
شما موقع خواب میرید رو حالت هواپیما؟! خاموش کنید خب! :)


شما جمعه ها هم سر کارین؟


اینطور که از این متن بر میاد..
شما اگه رئیس نداشتین، تا لنگه ظهر هم نمیرفتین سرکار! :)
پاسخ:
هواپیما هم مثل خاموش کردنه دیگه، البته بدون نیاز به پین کد!

جمعه؟ نه! دقت ننمودین! :دی

الآنشم همیشه با تاخیر میرم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">