طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اشک و لبخند

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ق.ظ

اصلا فوتبالی نیستم! قصد هم نداشتم بازی های ایران رو ببینم حتی! اما وقتی بازی ایران و اسپانیا رو دیدم متوجه شدم نه! میشه رو تیممون حساب کرد!

با زدن گل تساوی در مقابل تیم پرتغال چنان فریادی از سر شادی کشیدم که مامانم وحشت زده از خواب پرید! با عجله رفتم ببینم چه خبر شده که دیدم از تخت افتاده پایین!! نمیدونستم ناراحت باشم یا بخندم! از یه طرف خوشحال بودم به خاطر گلمون و از طرف دیگه ناراحت بودم به خاطر ترسوندن مادرم.

بازی تموم شد و تساوی غرورآمیزمون در برابر پرتغال اشک همه رو درآورد. هیچوقت فکر نمیکردم که برای فوتبال گریه کنم! این بار هم گریه و خندم توامان بود! گریه برای حذفمون از جام جهانی و خنده برای افتادن مادرم از تخت!

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۸)

۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۰:۵۲ محسن رحمانی
آخه خواهر اسی این چه کاریه شوما میکنی مردم رو میترسونید :دی


پاسخ:
فقط یه جیغ نه چندان شدید بود :(
۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۰:۵۲ محسن رحمانی
حیف شد کاش صعود میکردیم.
پاسخ:
آره...
۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۵ محبوبه شب
یا خدا!
فرزندم آرامتر
مادر خواب استا :|
پاسخ:
یه ذوق کوچولو بود خب :(
۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۶ عاشق بارون ...
چقدر حیف شد. :) گروه عجیب غریبی بودیم.
پاسخ:
خیلی...!
الان حالشون بهتره ایشالا که ؟

میدونی چرا مساوی کردیم ؟
برای اینکه مادر جان خواب بودند :) اگر بیدار بودند و بازی رو می دیدند حداقل با دعای خیرشون  نه تنها  ایران گل نمیخورد بلکه 
گل برتری هم میدادیم :) 
بازی های بعد ایران به مادر جان بگین نخوابن :)


+

من هم وقتی رونالدو پنالتی رو خراب کرد و گل نزد آنچنان جیغی از خوشحالی کشیدم که بیا و ببین (الان صدام گرفته :|:) ) 
بعد که گل زدیم اون لحظه از ذوق گریه ام گرفت و در عین خنده و شادی شروع کردم به گریه کردن :)
از همون موقع تا قبل اینکه بیام وبلاگت  داشتم گریه میکردم حتی تو خیابون هم کنار مردم تو ماشین دومادمون کلی  گریه کردم :(
درسته صعود نکردیم ولی همینکه رونالدو رو مهار کردیم و به این تیم نباختیم خیلیه !
ایشالا روزی برسه صعود کنیم به  یه صعود شیرین یه صعود لذت بخش برسیم !
 ولی بقول خیابانی ما (تیم ملی ایران و ایرانی ) همچنان زنده ایم و نفس میکشیم !!

پاسخ:
نه متاسفانه :(

چی بگم...

+

ایشالا :)
خدا رو شکر که حرفی برا زدن داریم تو این زمینه
نباید دست کم بگیریم خودمون رو 
در مورد دیگر مسایل هم همینطوره ...
پاسخ:
:)
خودتون رو دست کم نگیرید!
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۶ آقای رایمون
مامان خوبن الان ؟ :دی
پاسخ:
نه زیاد o_O
خوش اومدین
:)))))))))))))))))
پاسخ:
خخخخخ ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">