طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جای خالی را پر کنید

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دلم تنگ است برای روزهایی که .....

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

دلم تنگ است برای روزهایی که گمنام کامنت میذاشت ایراد از معلم بچه های حلقه است
پاسخ:
واقعا؟؟! =)))
بچه بودیم و غمی نداشتیم جز ندیدن فلان کارتون :|
پاسخ:
آی گفتی! :)
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۳۱ ام اسی خوشبخت
نیامده :)
پاسخ:
عجب! o_O
که هرگز  تکرار نمی شوند!!!!
پاسخ:
!!
دلم تنگ است برای روزهایی که ...
یگانه آرزویم بزرگ شدن بود.

😊
پاسخ:
:-)
که ... انتظار ِ بزرگ شدن را میکشیدم
پاسخ:
...
نمی فهمیدم درد چیه دلتنگی چیه:)
پاسخ:
اوهوم...
برای روزهایی که.. فراموششون کرده ام!
یا شاید هم روزهایی که.. نیومده...
پاسخ:
عجیبه!
خودتون جای خالی رو پر نمیکنید؟
پاسخ:
پدر داشتم و...
با بچه ها تو کوچه بازی میکردم ...

پاسخ:
وای که اگه اون روزا برمیگشت...
اصلا جواب کامنتت نابودم کرد
پاسخ:
الآن دیگه منهدم شدین؟!
اوهوم
پاسخ:
خدایتان بیامرزد :دی
:)
پاسخ:
:)
اینجوریاست ؟؟

با اجازه من جواب پست شما را از نو میگم

دلم تنگ است برای روزهایی که ... شما را نمیشناختم :)))))))
پاسخ:
همینجوریاست!
من که اجازه ندادم!

اون موقع هیچی از زندگی نمیدونستین :-d
ادامه متن بودا .
پاسخ:
روزهایی که :) ؟؟
Oـــo

بالاخره که شما پست میذاری همراه با عکس
نوبت منم میشه
پاسخ:
فکر کردین میترسم؟ اتفاقا گذاشتم! همین بالا :)))
روز هایی که لبخند میزدم .
پاسخ:
لبخند بزنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">