طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نمیشه بهشون رو داد!

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

امروز بعد از نهار، داداش بزرگه درحالی که داشت ظرفاشو میبرد که بشوره، به من گفت:

+ ظرفای تو رو هم بشورم؟

- آره

+ پس چرا دیشب گفتی نشور؟؟

- حالا یه بار گفتم نشور پر رو شدی؟ <_<


و بعد از شستن ظرف ها دوباره اومد گفت:

+ چرا دیشب گفتی ظرفاتو نشورم؟؟ :/

- بیا و خوبی کن! بدهکار هم شدیم؟؟ :|



+ داداش بزرگه

- من

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۷)

۱۸ دی ۹۶ ، ۱۷:۲۶ بیست و دو
چه داداش خوبی داری چون معمولا پسرا نمیشورن
پاسخ:
داداشم یه دونه است ^_^ (آیکن ماشاءالله و دود کردن اسفند و اینا :دی)
به نظرم ایراد از معلم بچه های حلقه است:|
پاسخ:
سرتون به تنتون زیادی میکنه؟ <_<
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۷:۵۸ محبوبه شب
ایول چه مرد زندگی یی! :دی
ظرف میشورن؟ بابا دمت گرم اصن تو مردی با این سیاستت ^_-
پاسخ:
خعلی :دی
مگه خانما سیاست ندارن؟ :/
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۸:۴۵ دیوانه ...
واقعن چرا گفتین نشوره ?! :|
پاسخ:
چون خودم میخواستم بشورم :|
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۰ محبوبه شب
"تو مردی" یه اصطلاحه. منظورم اینه که کارت درسته :دی
پاسخ:
آها! نشنیده بودم :)
خواهش مشه ;)
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۲ هاژ محمود
سلام

خب وقتی دیشب شسته بودین امروز هم می شستین دیگه!
واقین دلیل این کارتون چی بود؟!!؟ :دی
الفرار
پاسخ:
سلام
:|
همون عنوان :دی
حالا چرا دیشبش گفتین ظرفاتونو نشورن؟؟:/
پاسخ:
دیگه تکرار نمیشه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">