طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من و اون

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ق.ظ

- فلش مموری داری؟

+ آره

- چیکارش میکنن؟

+ خب فلشه دیگه!

- نه! فلش نه! فلش مموری که فلشو میزنن بهش بعد وصل میکنن به کامپیوتر!

+ فلش مموری که همون فلشه! ولی یه چیزایی هست مثل سه راهیه، که چند تا فلش رو به کامپیوتر وصل میکنه

- نه! خب همینجوری که نمیشه رم گوشی رو بزنی به کامپیوتر! باید بذاریش تو یه چیزی

+ منظورت رمه؟؟ پس چرا هی میگی فلش؟! اون رم ریدره -_-

- آره همون! داری؟

+ بله، بفرما

- اینه؟! اینو که خودم دارم! نمیخوام

+ :|



+ من

- اون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

۰۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۸ دیوانه ...
😑😑😑
نه دیگ تا این حد :|
پاسخ:
:))
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۴۸ محبوبه شب
پقی میزند زیر خنده 😂😂😂 
اینم باز کار تو بود؟ : )))))))
پاسخ:
عزیزم! به علامتا دقت کن!! o_O
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۵۲ محبوبه شب
عه! عینک لازم شدی نه ببخشید شدم :|
بده اون گوسفند آواتارتو قربونی کنم چش نخوری اینبار سوتی ندادی : )))))))))))
پاسخ:
خودت سوتی میدی! نمونش همین الآن :دی
به آواتار من چیزی گفتی نگفتیا! من بهش حساسم -_-
بابا من کی سوتی دادم؟ حالا هی سوتی دیگرانو به پای ما بنویسین :|
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۳ دیوانه ...
عصن اینو بگم به هیشکی نگیدا :|
به رم ریدر
رم رادار میگفتم :|
تا بعد فهمیدم رم ریدر چیه :|

پاسخ:
O_O
=))))))))
اشکالی نداره، شما مودبشو میگفتید :-d
خیالتون راحت، به هیشکی نمیگم :دی
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۴:۱۵ دیوانه ...
اینقد تابلو بود :| 
پاسخ:
نه اصلا! :))
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۱۶ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخ حالا یه بار سوتی نداده ها بزنید تو ذوقش :دیییییی
نه هنوز لاغره صبر کنید عید قربان سال دیگه قربونیش میکنیم:دی
پاسخ:
://
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۳ مترسک ‌‌
دلم پره از این دست افراد :))
پاسخ:
بگید خودتونو خالی کنید! :)))
:دی
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۸ جناب دچار
منم خودم اون قدیما سخت بود برام تفکیک اسمای اینها :)
پاسخ:
یک سوتی دهنده ی دیگر :-d
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۲ جناب دچار
باشه اصلا ما سوتی دهنده شما سوتی گیرنده :))
پاسخ:
همین خوبه :دی
:)))))

پاسخ:
;)
خخخخ
متاسفانه تکنولوژی ها چند اسمی هستند و هیچ نهاد استانداری برای اسم اونها توی ایران مشخص نکرده :|
در واقع رم (RAM) اشتباهه و باید گفته بشه MicroSD یا SD یا MMC بسته به نوع حافظه
پاسخ:
عجب شلم شوربائیه! o_O
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۸:۳۶ محبوبه شب
تو خداااای سوتی ای خودت متوجه نیستی 😛
^_-
پاسخ:
این وصله ها به ما نمیچسبه 😝
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۸:۴۶ محسن رحمانی
حالا بیا خوبی کن وتعریف کن :/
پاسخ:
چقدر شما خوبید!!! <_<
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۱:۲۴ روزهـا ..
اون؟
چینی بوده طرف؟؟
پاسخ:
خیر! او :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">